Marketing-mix w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie firmy FPHU "Wiśniowski"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Łukasik, Janusz
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:14:44Z
dc.date.available 2015-01-13T14:14:44Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8476
dc.description.abstract Głównym motywem wyboru tematu pracy było wskazanie w jakim stopniu prywatne przedsiębiorstwo przystosowało swoją strategię do zmian wynikających z rozszerzenia rynków zbytu oraz pojawienia się konkurencji ze strony członków Unii. Celem niniejszej pracy jest zbadanie efektywności zastosowanych instrumentów marketingu-mix, czy wpłynęły one na wzrost udziału w rynku polskim i zagranicznym. Cel pracy zdeterminował sformułowanie następującej hipotezy badawczej: Skutecznie stosowane narzędzia marketingu -mix w ramach polityki marketingowej firmy w istotny sposób wpływają na wzrost udziału w rynku. Hipoteza ta została zweryfikowana na przykładzie analizy firmy Wiśniowski w latach 2000- 2008.Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy przedstawia główne zagadnienia dotyczące tematu pracy. Zawiera definicje i zadania, kryteria i cechy instrumentów marketingu-mix. W rozdziale drugim zostały szczegółowo przedstawione podstawowe instrumenty marketingu-mix. Rozdział trzeci przedstawia nieobligatoryjne instrumenty marketingu-mix. Istota i pojęcie strategii przedsiębiorstwa zostały przedstawione w rozdziale czwartym. Rozdział piąty (badania własne) zawiera szczegółową charakterystykę przedsiębiorstwa. W rozdziale tym przedstawiony został problem badawczy, hipoteza, opis metod badawczych oraz prezentacja wyników badań. W pozostałych podrozdziałach dokonano charakterystyki poszczególnych instrumentów marketingu-mix (produkt, cena, promocja, dystrybucja). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.title Marketing-mix w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie firmy FPHU "Wiśniowski" pl
dc.title.alternative Marketing-mix in management development based on company FPHU „Wiśniowski” example pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info