Doskonalenie systemów sprzedaży w handlu sieciowym na przykładzie organizacji Express Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Dziadkowiec, Marzena
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:23:46Z
dc.date.available 2015-01-13T14:23:46Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8502
dc.description.abstract Dokonując w pracy zarówno analizy, oceny poszczególnych elementów i sposobów sprzedaży w sklepach wielkopowierzchniowych na przykładzie przedsiębiorstwa Express należącego do sieci francuskich sklepów E.Leclerc zaproponowano kierunek, w którym przedsiębiorstwo powinno dążyć, aby zwiększyć swoja efektywność działania. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia opisujące sklepy wielkopowierzchniowe, ich rozwój oraz pochodzenia różnych sklepów. Zostały przedstawione ważne cechy sklepów WOH oraz ich czynniki przyciągające klientów, oraz minusy istnienia WOH, problemy z klientami. W rozdziale drugim przedstawiono pojecie sprzedaży i techniki wspomagające sprzedaż. Omówiono także typy klienta, zachowania werbalnie i niewerbalne i jak sobie z nimi sprzedawca radzi. Przedstawiono także działania marketingowe mające wpływ na sprzedaż a także cechy motywacyjne sprzedawcy. Rozdział trzeci prezentuje ogólna charakterystykę, historię, markę własną, programy lojalnościowe sieci E.Leclerc. W kolejnych podpunktach rozdziału trzeciego opisane jest badane przedsiębiorstwo Express Sp. z o.o., jego struktura organizacyjna, konkurencja, mocne i słabe strony przedsiębiorstwa, jego misja i wizja a także strategia przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział jest propozycja usprawnienia uwidocznionych błędów w obszarach działalności. Rozdział ten jest projektem zmian, które zaproponowano w celu podwyższenia efektywności w sprzedaży. Ostatni piąty rozdział przedstawia kierunki doskonalenia rozwoju sklepu. Sklep powinien doskonalić się w sprzedaży internetowej, rozwinąć telemarketing, oraz pokazano jakie narzędzia można stosować, aby sprzedaż była efektywniejsza. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject handel pl
dc.subject sklepy wielkopowierzchniowe pl
dc.subject hipermarkety pl
dc.subject sieci handlowe pl
dc.title Doskonalenie systemów sprzedaży w handlu sieciowym na przykładzie organizacji Express Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Disposal analysis advancement in network trade on the basis of Express limited liability company organization pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info