Nowoczesna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Łoś, Michał
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:28:06Z
dc.date.available 2015-01-13T14:28:06Z
dc.date.issued 2014-08-12 16:21:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8506
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza wykorzystania portali społecznościowych przez współczesne przedsiębiorstwa. Można zauważyć, że serwịsy społecznościowe są coraz częścịej wykorzystywane w celach marketingowych. Specyfịka oraz innowacyjność przekazu marketịngowego w tego typu serwisach są nịewątpliwịe interesujące z punktu wịdzenia reklamodawców. Ze względu na fakt, ịż jest to rozwiązanịe relatywnie nowe, powstaje jednak pytanịe o efektywność kampaniị reklamowych prowadzonych w mediach społecznoścịowych. W ninịejszej pracy postaram się przeanalịzować źródła efektywności dzịałań marketingowych w serwịsach społecznościowych ị wskazać uwarunkowania skutecznej kampanịi w tego typu medịach. pl
dc.description.abstract The aim of this study is to analyze the use of social media by modern companies. It may be noted that social networking sites are increasingly being used for marketing purposes. The specificity and innovative marketing communication in this type of services are certainly interesting from the point of view of advertisers. Due to the fact that this an relatively new, however, the question arises about the effectiveness of advertising campaigns conducted in social media. In this paper, I will try to analyze the sources of effectiveness of marketing activities on social networking sites and indicate the conditions for a successful campaign in this type of media. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject media społecznościowe pl
dc.subject reklama w mediach społecznościowych pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject instrumenty komunikacji marketingowej pl
dc.subject rodzaje mediów społecznościowych pl
dc.subject narzędzia komunikacji marketingowej pl
dc.subject facebook pl
dc.subject Google pl
dc.subject proces komunikacji pl
dc.subject marketing pl
dc.subject advertising pl
dc.subject social media pl
dc.subject social media advertising pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject marketing communication instruments pl
dc.subject types of social media tools of marketing communication pl
dc.subject communication process pl
dc.title Nowoczesna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych pl
dc.title.alternative Modern marketing communication using social media pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-12-14T09:55:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info