Możliwości rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „Sklep wielobranżowy Uroda i Styl”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Faron, Magdalena
dc.date.accessioned 2015-02-12T09:37:44Z
dc.date.available 2015-02-12T09:37:44Z
dc.date.issued 2014-11-18 17:40:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8548
dc.description.abstract W ramach niniejszej pracy podjęto się analizy możliwości rozwoju i finansowania małego przedsiębiorstwa na przykładzie sklepu wielobranżowego działającego na terenie miejscowości Jodłownik. W pracy uwzględniono aspekty teoretyczne związane z charakterystyką MSP, narzędziami marketingowymi, jak reklama, PR, e-marketing czy oferta handlowa. Omówiono także poszczególne źródła finansowania przedsiębiorstw. Przeprowadzona analiza sytuacji sklepu pozwoliła określić, że potrzebuje on dofinansowania w kwocie 5000 zł. Jako źródła finansowania wybrano kredyt bankowy, zaciągnięty na okres 24 miesięcy. W pracy zaprezentowano korzyści związane z podjętymi działaniami. pl
dc.description.abstract The main theme of this paper is to analyze the possibility of the development and financing of small businesses on the example of the multibrand store located in the Jodlownik. The paper includes theoretical aspects related to the MSP marketing tools, with advertising, PR, e-marketing and commercial offer. Also were discussed the various sources of company financing. The analysis allowed to determine the situation of the store that it needs funding in the amount of 5000 zł. As a source of financing were selected bank loan for 24 months. The paper presents the benefits associated with these activities. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject sektor MSP pl
dc.subject finansowanie przedsiębiorstw pl
dc.subject advertising pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject MSP pl
dc.subject company finance pl
dc.title Możliwości rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „Sklep wielobranżowy Uroda i Styl” pl
dc.title.alternative The growth potential of small businesses on the example of the company “Sklep wielobranżowy Uroda i Styl” pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-02-11T13:45:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info