Specyfika motywowania pracowników obsługi klienta na przykładzie Firmy „ROGALA”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Motyka, Anna
dc.date.accessioned 2015-09-02T10:18:55Z
dc.date.available 2015-09-02T10:18:55Z
dc.date.issued 2015-07-03 14:35:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8688
dc.description.abstract W pracy magisterskiej poruszono problem systemu motywowania pracowników w firmie Rogala. Celem pracy jest ocena skuteczności motywowania pracowników w firmie oraz szczegółowa analiza motywowania jako podstawowego czynnika efektywności pracy. Praca składa się z czterech rozdziałów, gdzie w pierwszym rozdziale przedstawiono najważniejsze pojęcia i teorie motywowania pracowników. Rozdział drugi ukazuje główne instrumenty motywowania, zarówno finansowe jak i niefinansowe. Rozdział trzeci jest charakterystyką firmy sieci sklepów Delikatesy Centrum. W rozdziale tym poddano charakterystyce główne cele firmy, strukturę organizacyjną, a także system motywowania pracowników firmy. Rozdział czwarty zawiera szczegółową analizę wyników badań przeprowadzonych wśród pracowników firmy. Analiza dotyczyła głównych sposobów motywowania w firmie, a także podjęto próbę ich oceny w kontekście opinii pracowników firmy. Część teoretyczna pracy to prezentacja teorii napisana w oparciu o literaturę przedmiotu, szczególnie uwzględniającą istotę, charakter i techniki motywowania. Natomiast część badawcza została napisana w oparciu o analizę danych uzyskanych z ankiety przeprowadzonej wśród pracowników zatrudnionych w firmie. pl
dc.description.abstract The thesis addresses the issue of system of motivating employees in the company Rogala. The aim of the study is to evaluate the effectiveness of motivating employees in the company and a detailed analysis of motivating as the primary factor of work efficiency. The work consists of four chapters. The first chapter presents the main concepts and theories of motivating employees. The second chapter schows the main instruments of motivation, both financial and non-financial. The third chapter is a characterization of the chain of shops „Delikatesy Centrum”. This chapter characterizes the main objectives of the company, the organizational structure and the system of motivating employees. The analysis concerns the main ways of motivating in the company, as well as it is an attempt to assess them in the context of opinion of the employees. The theoretical part of the worki s a presentation of the theories written on the basis of literature, especially taking into account the nature, character and motivation techniques. In contrast, the research part was written based on an analysis of data from the survey carried out among the employees in the company. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywowanie pl
dc.subject system motywacyjny pl
dc.subject zaangażowanie pracowników pl
dc.subject firma rogala pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject motivational system pl
dc.subject involvement of workers pl
dc.subject company Rogala pl
dc.subject human resources management pl
dc.subject motivating pl
dc.title Specyfika motywowania pracowników obsługi klienta na przykładzie Firmy „ROGALA” pl
dc.title.alternative Motivating of customer service staff on the example of Company „Rogala” pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-07-28T13:54:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info