Plan marketingowy Gospodarstwa Agroturystycznego „Leśne Zacisze”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Szewczyk, Aneta
dc.date.accessioned 2015-09-09T12:39:06Z
dc.date.available 2015-09-09T12:39:06Z
dc.date.issued 2015-07-07 23:30:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8699
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat projektowanej działalności gospodarstwa agroturystycznego. Usługi agroturystyczne zdobywają coraz większą popularność na rynku usług turystycznych. W związku z tym w pracy opisano plan marketingowy tegoż gospodarstwa. Praca zawiera cztery rozdziały, z czego pierwsze dwa mają formę teoretyczną, kolejne dwa to część empiryczna. W pracy przedstawiono autorskie propozycje w tworzeniu gospodarstwa agroturystycznego „Leśne Zacisze”. Wyjątkowość i bogactwo doświadczeń, które są związane z pobytem na farmie, sprawiają, że turystyka wiejska staje się coraz bardziej popularną formą spędzania czasu wolnego poprzez poznanie życia na wsi, bezpośredni kontakt z rolnikami, uczestniczenie w pracach polowych oraz karmienie zwierząt. Autorka skupiła się na sprofilowaniu oferty pod kątem konkretnej grupy odbiorców z małymi dziećmi. Przygotowaną ofertę autorka przekaże odbiorcom przy wykorzystaniu środowiska internetowego oraz niestandardowych form promocji jakimi są „personal selling" oraz propaganda turystyczna. Celem pracy było nakreślenie kierunku działalności, ukazanie walorów przyrodniczych polskiej wsi oraz przedstawienie symulacji pod kątem kosztów jakie trzeba będzie ponieść wcielając pomysł w życie. pl
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to analyse the design of running an agritourism farm. The agritourism services are nowadays growing in popularity. For this reason in this paper a business plan of such a place is suggested. The thesis is composed of four chapters, two of them are theoretical while the third and the fourth chapter is practical. The paper illustrates the author’s ideas of creating the agritourism farm “Leśne Zacisze”. The uniqueness and variety of experiences which are connected to staying on this farm make the rural tourism a fashionable form of spending spare time by learning about country life, a direct contact with farmers, participating in farm work and feeding animals. The author focuses on adjusting the offer as far as customers with small children are concerned. The ready offer will be presented to customers via the Internet or by using some non-standard forms of promotion like personal selling or so-called tourist propaganda. The aim of the thesis was to outline the course of action for the described agritourism farm, to show the beauty of Polish countryside and to make an analysis of costs which need to be taken into consideration when an idea is put into practice. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject gospodarstwo agroturystyczne pl
dc.subject atrakcje pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing plan pl
dc.subject agritourism farm pl
dc.subject attractions pl
dc.subject agroturystyka pl
dc.subject agrotourism pl
dc.title Plan marketingowy Gospodarstwa Agroturystycznego „Leśne Zacisze” pl
dc.title.alternative Marketing plan Agriturismo "Leśne Zacisze" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-09-09T12:01:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info