Abstract:
Niniejsza praca magisterska porusza tematykę marketingu wirusowego, ze
szczególnym uwzględnieniem zastosowania virala w promocji organizacji
non-profit na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University
w Nowym Sączu. Zawartość merytoryczna uwzględnia wprowadzenie teorii
organizacji non-profit, procesu komunikacji w środowisku hipermedialnym,
prezentacji narzędzi promocji internetowej. W pracy badane są praktyczne
działania promocyjne przy użyciu specjalnie stworzonej do tego celu aplikacji
flashowej w postaci witryny www.wsb-nlu.info. W oparciu o statystyki
odwiedzalności serwisu oraz geolokalizacji użytkowników, autor dowodzi
słuszności postawionej we wstępie tezy, iż marketing wirusowy jest innowacyjnym
narzędziem dla promocji organizacji non-profit. Analiza badań skuteczności
i efektywności przeprowadzonych działań, na tle dotychczas wypracowanych
rezultatów, jednoznacznie wskazuje, iż marketing wirusowy jest doskonałym
narzędziem promującym omawianą formę działalności.