Wpływ reklamy na decyzje nabywcze konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Dobosz, Anna
dc.date.accessioned 2015-12-17T15:06:35Z
dc.date.available 2015-12-17T15:06:35Z
dc.date.issued 2015-09-25 19:11:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8797
dc.description.abstract Niniejsza praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących reklam. Omówione zostały podstawowe rodzaje i formy reklamy. Zaprezentowano również psychologiczne mechanizmy reklamy oraz zachowania konsumenckie na rynku. Ponadto, scharakteryzowano sieć telefonii komórkowej Play. Przedstawiono oferowane produkty i usługi Play oraz strategię reklamową prowadzoną przez sieć. Celem pracy magisterskiej była analiza oddziaływania reklam na konsumenta. Do zgromadzenia danych posłużono się ankietą skierowaną do klientów centrum handlowego w Nowym Sączu. W badaniach uczestniczyło 50 osób. Podstawowy rezultat badań stanowi potwierdzenie hipotez o wpływie reklam na decyzje konsumenta. Z badań wynika, iż największą rolę w podejmowaniu decyzji o zakupie odgrywa reklama telewizyjna. Według badanych reklama manipuluje odbiorcą, natomiast najbardziej podatne na działanie reklam są dzieci. Reklama przyciąga uwagę odbiorcy oraz zachęca konsumentów do zakupu. pl
dc.description.abstract The thesis involves a wide range of advertising issues. Some basic types and styles of the ads are presented. The thesis also presents the psychological mechanisms of commercials and consumers' behaviour in the market. The Play mobile phone network is described too, including their products, services, and advertisement strategy. The main goal of this thesis is to analyze how commercials influence consumers. To gather data was used a survey of customers in a shopping centre in Nowy Sącz. In the study involved 50 people. The survey results confirm the hypothesis regarding the influence of advertising on a consumer's decision. The research proves that the most important consideration when making a decision is advertising and TV. According to interviewees pointed out that consumers are being manipulated by advertising, and children are the most susceptible. Advertising attract consumers' attention and encourage them to buy products. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject przekaz reklamowy pl
dc.subject zachowanie konsumenckie pl
dc.subject telefonia komórkowa Play pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject advertising pl
dc.subject advertising message pl
dc.subject consumer behaviour pl
dc.subject Play mobile network pl
dc.subject survey pl
dc.title Wpływ reklamy na decyzje nabywcze konsumentów pl
dc.title.alternative The influence of advertising on consumers' buying decisions pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-12-17T13:35:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info