Wpływ działań marketingowych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Sajdak, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-01-03T11:10:49Z
dc.date.available 2016-01-03T11:10:49Z
dc.date.issued 2015-07-29 12:52:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8874
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań promocyjnych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej. Działania marketingowe mają ogromny wpływ na procesy decyzyjne konsumentów zachodzących w otoczeniu gospodarki rynkowej. W związku z czym za priorytetową uznano próbę określenia, czy i w jakim stopniu działania marketingowe podejmowane przez organizację pożytku publicznego, jaką jest szkoła, wpływają na podejmowane przez uczniów i ich rodziców decyzje wyboru miejsca kontynuacji edukacji. A więc główny problem badawczy brzmi: Jakie są główne determinanty wyboru niepublicznej szkoły ponagimnazjalnej jako miejsca zdobywania wykształcenia przez absolwentów gimnazjów z terenu powiatu limanowskiego? Badania miały formę wywiadu bezpośredniego przeprowadzonego na podstawie kwestionariusza wśród młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, wywiadu z dyrektorem szkoły oraz analizy dokumentacji szkolnej. Po dokonaniu analizy można wysunąć wnioski, iż działania promocyjne szkoły mają znaczący wpływ na jej wybór przez potencjalnych uczniów. Głównym środkiem przekazywania informacji o szkole jest Internet oraz marketing szeptany, przez co niezwykle istotne jest dbanie o uczniów, którzy już zdobywają wykształcenie w ZSOiZ w Limanowej. pl
dc.description.abstract The aim of this study was to analyze the impact of promotional activities on the recognition of the organization's products on the example of Complex of Schools and Vocational them. ks. prof. Józef Tischner in Limanowa. Marketing activities have a huge impact on consumer decision-making processes occurring in the environment of a market economy. It was therefore a priority to determine whether and to what extent the marketing activities undertaken by the public benefit organization, which is a school, it affects the efforts made by students and their parents' decisions to choose where continuing education. So the main problem of the research is: What are the main determinants of the choice of a non-public high-school as a place to get an education by graduates of high schools from the Limanowa area? The study took the form of direct interview conducted on the basis of the interview questionnaire conducted among secondary and high school students, interview with the school principal and the analysis of school documentation. After analyzing the conclusions it can be assumed that promotional activities have a significant impact on its selection by potential students. The main means of transmission of information about the school is the Internet and by word of mouth which is very important to take care of students who already acquire education in ZSOiZ in Limanowa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject szkolnictwo pl
dc.subject metoda ankietowa pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promotion pl
dc.subject education pl
dc.subject based on questionnaires pl
dc.subject interview pl
dc.title Wpływ działań marketingowych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej pl
dc.title.alternative The impact of promotional activities on the recognition of the organization's products on the example of Complex of Schools and Vocational them. ks. prof. Józef Tischner in Limanowa pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-12-22T11:41:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info