Moja praca dotyczy koncepcji Employer branding oraz aspektów rekrutacji pracowników. Praca została podzielona na dwa rozdziały teoretyczne oraz rozdział badawczy, w którym przedstawiono od strony praktycznej funkcjonowanie elementów Employer branding w wybranych firmach. Szczególnej analizie poddano ocenę elementów omawianej koncepcji na stronach internetowych organizacji. Temat tej pracy wybrałam ze względu na jego aktualność – konkurencja w pozyskiwaniu wykwalifikowanych pracowników na rynku jest coraz ostrzejsza. Zasoby ludzkie stanowią o sukcesach osiąganych przez firmę i są jej najważniejszym ogniwem. Rotacja pracowników pomiędzy firmami jest częstym zjawiskiem, dlatego też pracodawcy muszą dołożyć wszelkich starań, by nie tylko pozyskać tych najlepiej wykwalifikowanych pracowników ale również ich zatrzymać w swojej firmie.
My thesis relate to the concept of employer branding and recruitment aspect. It is divided into two sections of theory and research chapter which presents the practical analysis of employer branding elements in selected companies. Precise analyses were subjected to an evaluation of this concept on the website of chosen organizations. I chose this topic because of its current popularities.- competition in attracting qualified employees in today’s market is getting fiercer. Human resources are one of the most important links to the success a company can achieve. Staff turnover between companies is common, therefore , the employer must make every effort to not only win the best qualified and skilled employees, but also to stop them from leaving.