Rola Employer Branding w pozyskiwaniu pracowników do firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Kołodziej, Elżbieta
dc.date.accessioned 2016-01-03T11:22:12Z
dc.date.available 2016-01-03T11:22:12Z
dc.date.issued 2015-09-21 14:22:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8878
dc.description.abstract Moja praca dotyczy koncepcji Employer branding oraz aspektów rekrutacji pracowników. Praca została podzielona na dwa rozdziały teoretyczne oraz rozdział badawczy, w którym przedstawiono od strony praktycznej funkcjonowanie elementów Employer branding w wybranych firmach. Szczególnej analizie poddano ocenę elementów omawianej koncepcji na stronach internetowych organizacji. Temat tej pracy wybrałam ze względu na jego aktualność – konkurencja w pozyskiwaniu wykwalifikowanych pracowników na rynku jest coraz ostrzejsza. Zasoby ludzkie stanowią o sukcesach osiąganych przez firmę i są jej najważniejszym ogniwem. Rotacja pracowników pomiędzy firmami jest częstym zjawiskiem, dlatego też pracodawcy muszą dołożyć wszelkich starań, by nie tylko pozyskać tych najlepiej wykwalifikowanych pracowników ale również ich zatrzymać w swojej firmie. pl
dc.description.abstract My thesis relate to the concept of employer branding and recruitment aspect. It is divided into two sections of theory and research chapter which presents the practical analysis of employer branding elements in selected companies. Precise analyses were subjected to an evaluation of this concept on the website of chosen organizations. I chose this topic because of its current popularities.- competition in attracting qualified employees in today’s market is getting fiercer. Human resources are one of the most important links to the success a company can achieve. Staff turnover between companies is common, therefore , the employer must make every effort to not only win the best qualified and skilled employees, but also to stop them from leaving. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject rekrutacja pl
dc.subject kapitał ludzki pl
dc.subject rynek pracy pl
dc.subject pracownicy pl
dc.subject pracodawcy pl
dc.subject recruitment pl
dc.subject human capital pl
dc.subject job market pl
dc.subject employees pl
dc.subject employer pl
dc.subject employer branding pl
dc.title Rola Employer Branding w pozyskiwaniu pracowników do firmy pl
dc.title.alternative Role of Employer Branding in attracting employees to the company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-12-17T13:37:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info