dc.contributor.author |
Britchenko, Ihor |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-07T14:09:53Z |
|
dc.date.available |
2016-04-07T14:09:53Z |
|
dc.date.issued |
1997 |
|
dc.identifier.citation |
Britchenko I.G., Bankovskiy marketing: organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya. – Donetsk, IEPI NAN Ukrainy, 1997. – 200 s. |
pl |
dc.identifier.isbn |
969-508-091-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/8976 |
|
dc.description.abstract |
W monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków. |
pl |
dc.language.iso |
other |
pl |
dc.publisher |
Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
marketing bankowy |
pl |
dc.subject |
bankovskiy marketing |
pl |
dc.subject |
organizacja procesów inwestowania |
pl |
dc.subject |
organizatsiya protsessov investirovaniya |
pl |
dc.title |
Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya |
pl |
dc.type |
book |
pl |