Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Britchenko, Ihor
dc.date.accessioned 2016-04-07T14:09:53Z
dc.date.available 2016-04-07T14:09:53Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.citation Britchenko I.G., Bankovskiy marketing: organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya. – Donetsk, IEPI NAN Ukrainy, 1997. – 200 s. pl
dc.identifier.isbn 969-508-091-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8976
dc.description.abstract W monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy prawidłowości kształtowania marketingu bankowego, opracowaniem jego narzędziowego i pojęciowego aparatu. Praktyczna część jest oparta na metodykach doskonalenia inwestowania zasobów, struktur zarządzania bankami i stosowaniem w nich metod marketingu bankowego. Wyciąga się wnioski i proponuje się mechanizm organizacji przeszkolenia systemu kadrowego i podwyższenia kwalifikacji pracowników banków. pl
dc.language.iso other pl
dc.publisher Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy pl
dc.rights open access pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject bankovskiy marketing pl
dc.subject organizacja procesów inwestowania pl
dc.subject organizatsiya protsessov investirovaniya pl
dc.title Bankovskiy marketing : organizatsiya protsessov investirovaniya : monografiya pl
dc.type book pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info