Marketynh u bankach: nawczalnyj posibnyk

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Britchenko, I.G.
dc.contributor.author Bielawcew, M.I.
dc.contributor.author Tiahunowa, N.M.
dc.date.accessioned 2016-05-28T13:15:33Z
dc.date.available 2016-05-28T13:15:33Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Britchenko I.G., Bielawcew M.I., Tiahunowa N.M., Marketynh u bankach: Nawczalnyj posibnyk / Pid redakcijeju profesora Britchenko I.G. – Połtawa: RWW PUSKU, 2008. – 344 s. pl
dc.identifier.isbn 978–966–7971–56–4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9047
dc.description.abstract Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, jak również zwiększenie konkurencyjności banku i systemu bankowego poprzez stosowanie marketingu w bankach i optymalizacji struktury zarządzania. Dla nauczycieli, doktorantów, mistrzów i specjalistów, jak również dla badaczy i osób zainteresowanych działaniami marketingowymi banku i systemu bankowego. pl
dc.language.iso other pl
dc.publisher RWW PUSKU pl
dc.rights open access pl
dc.subject bankowy marketing pl
dc.subject bankovskiy marketing pl
dc.subject bankiwśkyj kapitał pl
dc.subject kapitał bankowy pl
dc.subject konkurentozdatnistʹ pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.title Marketynh u bankach: nawczalnyj posibnyk pl
dc.type book pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info