dc.contributor.advisor |
Woźniak, Dariusz |
|
dc.contributor.author |
Rerich, Marek |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-31T09:22:31Z |
|
dc.date.available |
2016-05-31T09:22:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-14 01:02:51 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9081 |
|
dc.description.abstract |
W pracy przedstawiono najnowszą metodologię CustomerCentric Selling® stworzoną przez Johna Hollanda i Mike’a Boswortha oraz platformę Salesforce.com do zarządzania sprzedażą który jest wiodącym na świecie systemem automatyzującym biznesowe zadania sprzedażowe , zarządzający relacjami z klientami oraz działania wspierające sprzedaż. W pracy przedstawiono praktyczne zastosowanie Salesforce.com w fimie Retail Technology Consuting która miała znaczący udział w zwiększeniu dynamiki sprzedaży i przejrzystości działań handlowych. Dzięki znajomości nowoczenych technik sprzedaży jak również wykorzystania nowoczesnych rozwiązań informatycznych, firmy mogą osiągać większe zyski, które to będą pochodzić głównie z większych przychodow, wyższych współczynników konwersji, większej powtarzalnosci biznesu, i poprawy lojalności klientów. |
pl |
dc.description.abstract |
The Master's thesis presents the latest CustomerCentric Selling® methodology developed by John Holland and Mike Bosworth and Salesforce.com platform sales management which is a leading and global business system that automates sales tasks, customer relationship management and sales support activities. The Master's thesis presents a practical implemantation of Salesforce.com in Retail Technology Consuting company that have practical result in increasing sales growth and transparency of trading activities. With the knowledge of high tech sales techniques as well as the use of modern IT solutions, companies can achieve higher profits, which will come mainly from the larger income, higher conversion rates, higher reproducibility of the business, and improve customer loyalty. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
lejek sprzedaży |
pl |
dc.subject |
Customer Centric Selling |
pl |
dc.subject |
Salesforce.com |
pl |
dc.subject |
sales management |
pl |
dc.subject |
pipeline |
pl |
dc.subject |
zarządzanie sprzedażą |
pl |
dc.title |
Zastosowanie metodyki Customer Centric Selling oraz informatycznych narzędzi wspierających sprzedaż organizacji tj. Salesforce.com na przykładzie firmy Retail Technology Consulting Sp. z o.o. |
pl |
dc.title.alternative |
Application of Customer Centric Selling methodology and information tools like Salesforce.com to support sale in organizations on the example of Retail Technology Consulting company |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-05-28T10:01:11Z |
|