Marketing tradycyjny kontra marketing internetowy. Analiza skuteczności poszczególnych form reklamy i marketingu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Legutko, Ewelina
dc.date.accessioned 2016-05-31T11:05:37Z
dc.date.available 2016-05-31T11:05:37Z
dc.date.issued 2015-06-15 18:27:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9107
dc.description.abstract Celem pracy było zmierzenie skuteczności poszczególnych form reklamy zarówno tradycyjnej jak i internetowej. W pracy omówiono różne formy reklamy i marketingu oraz ich wpływ, zasięg oraz skuteczność. Wyniki badań jednoznacznie pokazują, iż w przedziale wiekowym 16 do 35 lat, tradycyjna reklama staje się już nieskuteczna, a podejście do promocji musi ewoluować w wyniku rozwoju Internetu i nowych technologii. pl
dc.description.abstract The aim of this study was to measure the effectiveness of the various forms of advertising: traditional and online. This paper discusses various forms of advertising and marketing and their impact, coverage and effectiveness. The results clearly show that in age group between 16 and 35 traditional advertising is becoming ineffective and the ways of the promotion must evolve as a result of development of the Internet and new technologies. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing tradycyjny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject advertising pl
dc.subject traditional marketing pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject internet pl
dc.subject internet marketing pl
dc.title Marketing tradycyjny kontra marketing internetowy. Analiza skuteczności poszczególnych form reklamy i marketingu pl
dc.title.alternative Traditional Marketing vs. Internet marketing. Analysis of the effectiveness of the various forms of advertising and marketing pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-25T12:53:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info