Innowacyjne produkty turystyczne w kształtowaniu wizerunku Bieszczad

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Skubisz-Galera, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-10-10T13:16:31Z
dc.date.available 2013-10-10T13:16:31Z
dc.date.issued 2009-09-01 16:03:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/913
dc.description.abstract Bieszczady to jeden z niepowtarzalnych zakątków Polski, gdzie każda z pór roku ma swój magiczny urok. To tutaj wielu z nas ładuje akumulatory by móc sprawnie funkcjonować przez cały rok. Zachwycają krajobrazem, ciszą, spokojem, „płonącymi bukami jesienią”, łąkami alpejskimi (połoninami) kuszą nas od wiosny aż po zimę. Dziewiczy i malowniczy krajobraz przyciąga co roku tłumy turystów. Dzikość i niedostępność niektórych zakątków fascynuje i dodaje wrażeń. Nie brakuje tu atrakcji turystycznych, nie brakuje też pomysłów na to by wprowadzać nowości i przyciągać jeszcze bardziej w ten rejon Polski .W I Rozdziale przedstawiony został rys historyczny Bieszczadów od czasów bardzo odległych aż po dzień dzisiejszy, ich wielokulturowość i wieloreligijność oraz wpływ tych dwóch cech na relacje międzyludzkie. W II Rozdziale wiodącym tematem są Bieszczady w oparciu o produkt turystyczny, jakość tego produktu I jej znaczenie w postrzeganiu dzisiejszej turystyki. W III Rozdziale omówiony został temat szeroko rozumianej turystyki w Bieszczadach, początki powstania turystyki w tym regionie i jej rozwój aż po dzień dzisiejszy. W IV Rozdziale przedstawiony został wpływ jaki niosłoby za sobą stworzenie innowacyjnych produktów turystycznych na zwiększenie atrakcyjności Bieszczad. Stworzenie flagowych, wręcz unikatowych atrakcji turystycznych mogłoby przynieść ogromne korzyści dla regionu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject usługi hotelarskie pl
dc.subject usługi pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.title Innowacyjne produkty turystyczne w kształtowaniu wizerunku Bieszczad pl
dc.title.alternative Innovative touristic products in forming of picture of Bieszczady pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-10T11:26:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info