dc.contributor.author |
Widlak, Frederick W. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-02T11:18:24Z |
|
dc.date.available |
2016-06-02T11:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
The impact of instructional technology on business education in the United States / Frederic W. Widlak // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2004, nr 2, s. 53-59 |
pl |
dc.identifier.issn |
1429-7752 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9167 |
|
dc.description.abstract |
Internet jest bardzo ważnym czynnikiem w dzisiejszej edukacji. Służy jako źródło nowych praktyk, metod nauczania i uczenia się. Nauczanie on-line uważane jest za skuteczne interakcje podtrzymujące to nowe środowisko. Przeglądanie stron www łączy nowe sposoby nauczania i uczenia się oraz stawia coraz nowsze i wyższe wymagania studentom i instruktorom. Programy kursów on-line są dobrze zaprojektowane, posiadają dobrze napisane teksty i efektywne cele uczenia się. Istnieją jednak krytyczne uwagi, że kursy on-line zmniejszają kontakty personalne między uczniami a nauczycielem. W rzeczywistości programy uczenia się on-line stwarzają nowe możliwości tworzenia oddzielnego, skutecznego środowiska, które podnosi wartość uczenia się. Aby osiągnąć skuteczne wyniki uczenia się studenci musza mieć dostęp do najnowszych technologii i muszą wiedzieć jak je zastosować. Role nauczyciela sprowadza się do projektowania i wdrożenia procesu uczenia się oraz kontroli. |
pl |
dc.language.iso |
en_US |
pl |
dc.rights |
open access |
pl |
dc.subject |
internet |
pl |
dc.subject |
nauczanie on-line |
pl |
dc.subject |
uczenie się |
pl |
dc.subject |
edukacja na odległość |
pl |
dc.title |
The impact of instructional technology on business education in the United States |
pl |
dc.type |
article |
pl |