The impact of instructional technology on business education in the United States

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Widlak, Frederick W.
dc.date.accessioned 2016-06-02T11:18:24Z
dc.date.available 2016-06-02T11:18:24Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation The impact of instructional technology on business education in the United States / Frederic W. Widlak // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania w Częstochowie. - 2004, nr 2, s. 53-59 pl
dc.identifier.issn 1429-7752
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9167
dc.description.abstract Internet jest bardzo ważnym czynnikiem w dzisiejszej edukacji. Służy jako źródło nowych praktyk, metod nauczania i uczenia się. Nauczanie on-line uważane jest za skuteczne interakcje podtrzymujące to nowe środowisko. Przeglądanie stron www łączy nowe sposoby nauczania i uczenia się oraz stawia coraz nowsze i wyższe wymagania studentom i instruktorom. Programy kursów on-line są dobrze zaprojektowane, posiadają dobrze napisane teksty i efektywne cele uczenia się. Istnieją jednak krytyczne uwagi, że kursy on-line zmniejszają kontakty personalne między uczniami a nauczycielem. W rzeczywistości programy uczenia się on-line stwarzają nowe możliwości tworzenia oddzielnego, skutecznego środowiska, które podnosi wartość uczenia się. Aby osiągnąć skuteczne wyniki uczenia się studenci musza mieć dostęp do najnowszych technologii i muszą wiedzieć jak je zastosować. Role nauczyciela sprowadza się do projektowania i wdrożenia procesu uczenia się oraz kontroli. pl
dc.language.iso en_US pl
dc.rights open access pl
dc.subject internet pl
dc.subject nauczanie on-line pl
dc.subject uczenie się pl
dc.subject edukacja na odległość pl
dc.title The impact of instructional technology on business education in the United States pl
dc.type article pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info