dc.contributor.advisor |
Gwiżdż, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Sury, Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-11T08:28:30Z |
|
dc.date.available |
2016-06-11T08:28:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-14 19:52:28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9178 |
|
dc.description.abstract |
Praca została poświęcona analizie systemu dystrybucji w firmie Coca Cola. Aby dokonać diagnozy systemu dystrybucji w badanej firmie przeprowadzono badanie ankietowe wśród pracowników firmy. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i stanowi swego rodzaju próbę porównania między teorią związaną z organizacją i funkcjonowaniem systemu dystrybucji. Sukces współczesnej firmy w dużym stopniu warunkowany jest tym jak szybko produkt może dotrzeć do finalnego odbiorcy i w ilu miejscach jest on dostępny. Przeprowadzone badanie pokazało, że procesy dystrybucji w firmie Coca Cola zorganizowane są we wzorcowy sposób. Firma dąży do optymalizacji realizowanych procesów, wykorzystania wsparcia nowoczesnej technologii i powiązania z polityką magazynową. Można stwierdzić, że dobrze zorganizowane procesy dystrybucji są jednym z ważnych elementów sukcesu rynkowego firmy. |
pl |
dc.description.abstract |
The work was dedicated to the analysis of the distribution system in Coca-Cola. To make a diagnosis of the distribution system in the studied company conducted a survey among employees. The work is a theoretical and empirical, and is a kind of test of comparison between theory associated with the organization and operation of the distribution system. Success in business today is largely conditioned by how quickly the product can reach the final consumer and how many places it is available. The study has revealed that distribution processes in Coca Cola are organized in an exemplary manner. The company strives for the optimization of processes, use of modern technology support and links with politics warehouse. It can be argued that well-organized distribution processes are one of the important elements of market success of the company. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
Coca Cola |
pl |
dc.subject |
soft drinks |
pl |
dc.subject |
non-alcoholic beverage market |
pl |
dc.subject |
diagnostic survey |
pl |
dc.subject |
engineering survey |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
kanał dystrybucji |
pl |
dc.subject |
logistyka |
pl |
dc.subject |
napoje bezalkoholowe |
pl |
dc.subject |
rynek napojów bezalkoholowych |
pl |
dc.subject |
sondaż diagnostyczny |
pl |
dc.subject |
technika ankiety |
pl |
dc.subject |
distribution |
pl |
dc.subject |
distribution channel |
pl |
dc.subject |
logistics |
pl |
dc.title |
Organizacja i funkcjonowanie systemu dystrybucji dużej organizacji na przykładzie koncernu Coca Cola |
pl |
dc.title.alternative |
The organization and operation of the distribution system of a large organization on the example of Coca Cola |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-05-25T08:39:42Z |
|