Promocja marki gminy Muszyna na rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Baran, Krzysztof
dc.date.accessioned 2016-06-19T08:23:30Z
dc.date.available 2016-06-19T08:23:30Z
dc.date.issued 2015-02-19 21:24:43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9191
dc.description.abstract Głównym problemem badawczym jak i celem opracowania niniejszej pracy, była próba oceny promocji marki gminy Muszyna na rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych. Celem pracy była również identyfikacja znajomości przez ankietowanych akcji promocyjnych, ich oceny i opinii na temat wpływu tych działań na wizerunek miasta. Postawiono także hipotezy badawcze: Siła marki uzdrowiska odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, gmina Muszyna posiada rozpoznawalną markę, gmina Muszyna świadczy usługi turystyczne na wysokim poziomie, promocja gminy Muszyna jest słabo znana jej mieszkańcom jak i turystom, wypromowanie Muszyny jako uzdrowiska w kraju i zagranicą przyciągnie większą ilość turystów do miasta, obecna promocja miasta jest niedostateczna. Główne wnioski: Gmina Muszyna posiada elementy silnej marki, posiada wysoki wskaźnik rozpoznania marki, nie można stwierdzić, że Muszyna posiada silnie rozpoznawalną markę. Postrzegana jakość świadczonych usług jest wysoko oceniana. pl
dc.description.abstract Main research problem of this work is an attempt to assess the promotion of brand of Muszyna municipality on tourist and resort services market. Target of this paper was also to identify which of intervieweers know about promotions, their thoughts about influence of those promotions on the image of the city. I also assumed research hipothesis: strengh of the resort brand is the key to acomplish competition advantage on tourist services market, commune Muszyna is recognizable brand, commune Muszyna provides tourist services on high level, citizens and tourists are not familiar with promotion of commune Muszyna, promoting Muszyna as a resort in the country and abroad will provide more tourists to the city, current promotion is insufficent. Main conclusions: commune Muszyna has elements of strong brand, got high rate of recognizable brand, quality of provided services is highly assessed. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Muszyna pl
dc.subject marka pl
dc.subject rynek usług turystycznych i uzdrowiskowych pl
dc.subject Muszyna pl
dc.subject brand pl
dc.subject tourist and resort services market pl
dc.title Promocja marki gminy Muszyna na rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych pl
dc.title.alternative The promotion of brand of Muszyna municipality on tourist and resort services market pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T10:22:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info