Efektywne kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Apple

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Szczepanowicz, Marcin
dc.date.accessioned 2016-07-13T10:29:58Z
dc.date.available 2016-07-13T10:29:58Z
dc.date.issued 2015-07-23 22:35:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9205
dc.description.abstract Niniejsza praca dotyczy zagadnienia efektywnego kształtowania wizerunku marki na przykładzie firmy Apple. Wizerunek obejmuje zestaw najbardziej charakterystycznych cech i atrybutów, które dotyczą niepowtarzalnych cech marki. Na potrzeby pracy, w oparciu o wstępne rozpoznanie i pytania badawcze przyjęto następującą hipotezę: zaufanie do marki Apple, jej prestiż i popularność przekładają się na korzystny wizerunek oraz pozytywny odbiór przez konsumentów. Hipotezę tą starano się zweryfikować na podstawie specjalnie stworzonej ankiety zwierającej pytania dotyczące powyższego zagadnienia. W oparciu o przeprowadzone badania można przyjąć, iż cel pracy został osiągnięty, problemy badawcze rozwiązane, zaś hipoteza znalazła potwierdzenie w praktyce. pl
dc.description.abstract This MA thesis covers the issue of an effective shaping of a brand image based on Apple company. The image involves a set of the most characteristic features and attributes, concerning unique features of the brand. For the purpose of this theses, based on preliminary diagnosis and research questions, the following hypothesis has been made: confidence in the Apple brand, its prestige and popularity contribute to positive reception by its consumers. My attempt to confirm this hypothesis was based on a specially designed survey including questions concerning the above issue. According to the conducted research it can be assumed that the purpose of this MA thesis has been achieved, research problems solved, and the hypothesis has been confirmed in practice. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject popularność marki pl
dc.subject prestiż pl
dc.subject zaufanie do marki pl
dc.subject pozycja marki pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject rynek docelowy pl
dc.subject firma Apple pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject image pl
dc.subject management pl
dc.subject creating the image pl
dc.subject popularity of the brand pl
dc.subject prestige pl
dc.subject confidence in the brand pl
dc.subject position of the brand pl
dc.subject communication pl
dc.subject target market pl
dc.subject Apple company pl
dc.subject marketing pl
dc.subject advertising pl
dc.subject marka pl
dc.subject narzędzia promocji pl
dc.subject brand pl
dc.subject promotion tools pl
dc.title Efektywne kształtowanie wizerunku marki na przykładzie firmy Apple pl
dc.title.alternative Effective shaping of a brand's image on Apple Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-25T10:56:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info