Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Myjak, Edyta
dc.date.accessioned 2013-10-12T10:12:57Z
dc.date.available 2013-10-12T10:12:57Z
dc.date.issued 2009-09-07 20:04:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/924
dc.description.abstract Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy. Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject innowacje pl
dc.subject przedsiębiorstwo innowacyjne pl
dc.subject polityka marketingowa pl
dc.subject nowe produkty pl
dc.subject innowacyjność produktu pl
dc.subject zarządzanie innowacyjne pl
dc.title Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Innovation in FAKRO sp. z o.o. marketing policy of forming new products process pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-10T13:48:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info