dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Myjak, Edyta |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T10:12:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T10:12:57Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-07 20:04:49 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/924 |
|
dc.description.abstract |
Głównym impulsem do wyboru tematu „Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o.” było zainteresowanie problematyką zarządzania innowacyjnością oraz kreatywnością w tworzeniu pomysłów i
innowacji w przedsiębiorstwie. Pomysł zrodził się pod wpływem pracy w tak innowacyjnej
firmie jak FAKRO, gdzie innowacja widziana jest w perspektywie strategii firmy i nie
ogranicza się tylko do nowego produktu, lecz ma wymiar znacznie szerszy.
Celem pracy jest zbadanie, czy innowacyjność jest bodźcem rozwoju przedsiębiorstwa
i kształtowania potencjału konkurencyjnego. Niniejsza praca zawiera 4 rozdziały i zakończenie. Rozdziały pierwszy i drugi stanowią część teoretyczną pracy, rozdziały trzy i cztery stanowią opis przypadku na podstawie przedsiębiorstwa FAKRO. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
innowacje |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo innowacyjne |
pl |
dc.subject |
polityka marketingowa |
pl |
dc.subject |
nowe produkty |
pl |
dc.subject |
innowacyjność produktu |
pl |
dc.subject |
zarządzanie innowacyjne |
pl |
dc.title |
Innowacyjność w procesie kształtowania nowości produktowych w polityce marketingowej FAKRO sp. z o.o. |
pl |
dc.title.alternative |
Innovation in FAKRO sp. z o.o. marketing policy of forming new products process |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-10T13:48:22Z |
|