Kierunki doskonalenia zintegrowanej komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym Procter & Gamble

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Ciochoń, Jakub
dc.date.accessioned 2016-10-27T12:40:33Z
dc.date.available 2016-10-27T12:40:33Z
dc.date.issued 2014-12-16 14:11:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9263
dc.description.abstract Streszczenie Temat: Kierunki doskonalenia zintegrowanej komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym Procter & Gamble Streszczenie: Problematyka pracy dotyczy zintegrowanej komunikacji marketingowej wybranego przedsiębiorstwa. Jako podmiot badawczy wybrano znany koncern międzynarodowy – Procter & Gamble, przy czym ze względu na rozległość oferty tego przedsiębiorstwa ograniczono się jedynie do komunikacji marketingowej w zakresie pieluch jednorazowych marki Pampers. Celem pracy było dokonanie analizy funkcjonowania systemu zintegrowanej komunikacji marketingowej wymienionej firmy w kontekście skutecznego komunikowania się z klientami kupującymi pieluchy Pampers oraz zaproponowanie zmiany doskonalącej w tym systemie. Podczas pisania pracy skorzystano z dwóch metod badawczych. Pierwszą metodą była analiza dokumentów, a drugą badanie ankietowe. Badanie ankietą przeprowadzono na grupie 105 respondentek z terenu miasta Tarnowa. Ogólnym celem tych badań było uzyskanie wiedzy o funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej firmy Procter & Gamble. Zakres czasowy badań to połowa 2014 roku. Wyniki badań pozwoliły na ocenę systemu komunikacji marketingowej wymienionej firmy oraz na zaproponowanie pewnych zmian doskonalących ten system. Badania dotyczące komunikacji marketingowej w literaturze przedmiotu są na pograniczu nauk o zarządzaniu jako takim, w tym zarządzaniu operacyjnym oraz marketingu. pl
dc.description.abstract Subject of this thesis is integrated marketing communication of a chosen company. The corporation discussed in the study is a well-known international company, Procter & Gamble. Taking into consideration the vast range of the manufacturer’s goods, one product was chosen – Pampers disposable diapers. The objective of the thesis was to investigate the functioning of P&G’s integrated marketing communication in the context of effective communication with the customers buying Pampers diapers and to suggest some alterations improving the system. In the course of writing the thesis, two research methods were used. One method was an analysis of documents and the other – a survey. The survey was conducted among 105 respondents from the city of Tarnów. The general aim of the research was to acquire knowledge about the functioning of P&G’s marketing communication. Time range of the research was half of year 2014. The results made it possible to assess P&G’s marketing communication and to suggest some improvements to the system. Studies concerning marketing communication in literature are on the borderline between the science of management, including operations management and marketing. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zintegrowana komunikacja marketingowa pl
dc.subject promocja pl
dc.subject kanał komunikacji marketingowej. pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject integrated marketing communication pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing communication channel pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.title Kierunki doskonalenia zintegrowanej komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym Procter & Gamble pl
dc.title.alternative Directions for improving integrated marketing communication in Procter & Gamble company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-06-11T08:06:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info