Produkt marketingowy na podstawie wybranych hoteli butikowych w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Czapla, Katarzyna
dc.date.accessioned 2016-11-03T10:43:41Z
dc.date.available 2016-11-03T10:43:41Z
dc.date.issued 2014-11-15 12:34:55
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9286
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest produktowi marketingowemu, jako podstawowemu narzędziu zdobywania klienta oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Produkt marketingowy został przybliżony z perspektywy polskich hoteli butikowych oraz niszy, którą wypełniają na współczesnym rynku hotelarskim. Praca opisuje znaczenie marketingu w działalności przedsiębiorstw oraz definiuje podstawowe zagadnienia z tego tematu. Niniejsze opracowanie porusza również problem oddziaływa marketingu mix oraz skoordynowanych działań marketingowych, które determinują efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisuje także kwestie związane z produktem, począwszy od charakterystyki faz jego cyklu życia po aspekty związane z wykorzystaniem produktu w strategii działania firmy. Zagadnienie produktu marketingowego jest rozpatrywane z perspektywy branży hotelarskiej, na podstawie charakterystyki trzech wybranych hoteli butikowych w Polsce tj.: Hotelu Blow Up Hall w Poznaniu , Hotelu Le Regina w Warszawie oraz No Name Luxury Hotel & Spa. Omawiane hotele butikowe zaprezentowane zostały jako produkty niszowe, czyli specyficzna forma produktu marketingowego, skierowanego do określonego segmentu klientów. W ten sposób ukazano znaczenie produktu marketingowego w działalności przedsiębiorstw branży hotelarskiej. pl
dc.description.abstract his BA thesis is devoted to the marketing product, as the basic tool of winning customers and building the competitive edge.The marketing product was made similar from a perspective of Polish boutique hotels and the niche which they are filling on the contemporary hotel market.This study is describing the significance of marketing in the activity of companies and is defining essential issues from this subject.This study is also about the problem of the influence of mix marketing and coordinating marketing action which are determining the effectiveness of functioning of enterprisest .Also describes issues related to product characteristics, from phases of its life cycle on aspects relating to the use of the strategy of the company. The issue of the marketing product is being considered from a perspective of the hotel business,based on the characteristics of the three selected boutique hotels in Poland: Hotelu Blow Up Hall in Poznan, Hotelu Le Regina in Warsow and No Name Luxury Hotel & Spa.These boutique hotels are presented as niche products, which is a specific form of product marketing, targeted to a specific customer segment. In this way, with the importance of marketing the product was shown in the activity of companies of the hotel business. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject hotel butikowy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject cykl życia produktu pl
dc.subject product pl
dc.subject boutique hotel pl
dc.subject product life cycle pl
dc.title Produkt marketingowy na podstawie wybranych hoteli butikowych w Polsce pl
dc.title.alternative Marketing Product on the Example of Selected Boutique Hotels in Poland pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-06-11T07:54:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info