dc.contributor.advisor |
Okręglicka, Małgorzata |
|
dc.contributor.author |
Kaszuba, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-24T15:17:57Z |
|
dc.date.available |
2016-11-24T15:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2014-07-24 12:43:34 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9361 |
|
dc.description.abstract |
Głównym wątkiem nimniejeszej pracy magisterskiej jest analiza marketingu terytorialnego Gminy Babice. Celem głównym pracy stało się wykazanie roli marketingu terytorialnego w rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, czyli gminy. Istotne również jest zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na program promocji Babic. Temat pracy został w znacznej mierze uwarunkowany zainteresowaniami autora odnośnie prowadzonych działań promocyjnych na terenie, jaki zamieszkuje oraz chęci głębszego poznania go. Podmiotem badawczym pracy jest gmina Babice, będąca gminą wiejską, z kolei przedmiotem badań, poddanym analizie są działania samorządu gminnego w zakresie promocji. |
pl |
dc.description.abstract |
The main topic of the master’s thesis is an analysis of regional marketing of Babice community. The aim of the thesis is to present the role of regional marketing in a development of local government unit which is a community. It is substantial to identify the factors which have an influence on promotion programme of Babice. The choice of the topic was conditioned on the author’s interests on the promotion actions taken in the area of residence as well as the willingness to extend the knowledge. The research entity of the thesis is Babice community, a rural area, while the object of studies is an analysis of measures of commune self-government in the range of promotion. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
marketing terytorialny |
pl |
dc.subject |
promocja gminy |
pl |
dc.subject |
Gmina Babice |
pl |
dc.subject |
samorząd terytorialny |
pl |
dc.subject |
territorial marketing |
pl |
dc.subject |
promotion community |
pl |
dc.subject |
local government |
pl |
dc.subject |
Babice community |
pl |
dc.title |
Marketing terytorialny i jego rola w rozwoju gminy na przykładzie Gminy Babice |
pl |
dc.title.alternative |
Regional marketing and its role in a development of a community based on Babice community |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2016-11-19T14:54:59Z |
|