Wizerunek osoby w strategii personal branding

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Płachta, Joanna
dc.date.accessioned 2016-11-30T09:27:08Z
dc.date.available 2016-11-30T09:27:08Z
dc.date.issued 2014-07-07 18:59:28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9407
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy magisterskiej była identyfikacja sposobu kreowania wizerunku wśród osób młodych. Obecnie wiele osób definiuje swoje zaangażowanie w kształtowanie swojej marki, dlatego też w przeprowadzonym badaniu starano się pokazać jaka jest ich świadomość oraz rzeczywista opinia. Badanie marketingowe przeprowadzono techniką ankiety internetowej, wysyłanej za pomocą dostępnych narzędzi typu mail czy konta na portalach społecznościowych. Z przeprowadzonego badania wynika, iż zaledwie ¾ przebadanych osób świadomie kreuje markę własną – co obaliło moją hipotezę główną. Tym bardziej, iż połowa z pozostałych osób uważa prawdopodobieństwo świadomego kształtowania wizerunku za niewielkie. Badanie pokazało, iż głównym powodem korzystania z narzędzi personal branding jest chęć podtrzymania kontaktów i nawiązania nowych znajomości. Promocja siebie znalazła się dopiero na 3 miejscu. Na podstawie przeprowadzonych studiów literaturowych, desk research i badań bezpośrednich zaprezentowanych w niniejszej pracy myślę, iż świadome działania mające na celu kształtowanie wizerunku i promocję własnej osoby, są bardzo istotne w dzisiejszych czasach. Istotnym jest, aby działania te tworzyły spójny obraz jaki chcemy pokazać światu. pl
dc.description.abstract The aim of this dissertation paper is to examine the use of personal brand of young people. Nowadays, many people admit that they are involved in creating their image. Therefore, the conducted research aimed to show what the awareness of their use and real opinions of users are. The marketing research was carried out in a form of online survey sent by an e-mail and some social media instruments. As the result of the direct study showed, only ¾ of the examined people create personal mark consciously – what refuted my main hypothesis. Besides, half of the remained people consider the credibility of personal brand creation as small. The study revealed that the major reason for using personal branding instruments is holding up with contacts and making of new friendships. Promotion is only on third place. On the basis of literature overview, desk research and direct study presented in that thesis, I think that conscious operations of performing and promotion of personal brand are very important in today’s time. Also, important is to show the world that those elements are compact. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject image pl
dc.subject marka pl
dc.subject strategia personal branding pl
dc.subject social media pl
dc.subject hipermedialne środowisko internetowe pl
dc.subject image pl
dc.subject brand pl
dc.subject personal branding strategy pl
dc.subject social media pl
dc.subject hypermedia internet environment pl
dc.title Wizerunek osoby w strategii personal branding pl
dc.title.alternative Image of a person in personal branding strategy pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-11-24T14:44:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info