Mała ucząca się organizacja. Studium przypadku firmy jubilerskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brocławik, Krzysztof
dc.contributor.author Hojnor, Anna
dc.date.accessioned 2016-11-30T09:33:04Z
dc.date.available 2016-11-30T09:33:04Z
dc.date.issued 2014-07-04 20:08:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9409
dc.description.abstract Abstrakt Niniejsza praca podejmuje problematykę małej uczącej się organizacji. Autor pragnie ukazać, iż małe firmy także mogą się uczyć. Bardzo często zakłada się, iż uczące się organizacje to wyłącznie duże, złożone firmy, najlepiej bogate. Praca ta, ma być przyczynkiem do zmiany poglądu tego stanu rzeczy. Wielowymiarowość problemu skłania do posłużenia się metodą studium przypadku oraz sięga po koncepcje będące przedmiotem zainteresowań nauk społecznych takich jak psychologii i socjologii. pl
dc.description.abstract Abstract: This study discusses problems connected with small learning organization. The author would like to show that small companies can learn too. Very often it is assumed that learning companies are only large, complex and prosperous. This study should change the current view of this situation. Multidimensional character of the problem leads to use case study method as well as psychological and sociological concepts. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject organizacja pl
dc.subject organization pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.subject case study pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject company pl
dc.title Mała ucząca się organizacja. Studium przypadku firmy jubilerskiej pl
dc.title.alternative Small learning organization. Case study jeweller's company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-11-24T14:44:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info