Rola działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Matras, Paulina
dc.date.accessioned 2016-12-19T11:46:04Z
dc.date.available 2016-12-19T11:46:04Z
dc.date.issued 2014-07-17 22:41:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9456
dc.description.abstract Praca omawia rolę działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego. Pierwszy rozdział poświęcony jest wybranym zagadnieniom teoretycznym z zakresu marketingu. Następnie przedstawiono charakterystykę ING Banku Śląskiego i dokonano analizy działań promocyjnych tego banku, po czym zaprezentowano badanie, które miało na celu ocenić skuteczność wybranych strategii marketingowych w ING Banku Śląskim w opinii klientów. Badanie zrealizowano przy użyciu kwestionariusza ankiety w formie bezpośredniego wywiadu, co umożliwiło zbadanie oczekiwań klientów wobec działań marketingowych prowadzonych przez ING Bank Śląski. Wykonane badanie pozwala określić, że polityka marketingowa w banku jest wykonywana kompetentnie i nie trzeba wielu starań, aby zwiększyć grono osób, które będą postrzegać marketing banku jako bardzo dobry. Akcja marketingowa banku jest skuteczną promocją konkretnego produktu, większość klientów banku została zachęcona działaniami promocyjnymi, które prowadzi ING Bank Śląski. Podsumowując przeprowadzone badanie, można stwierdzić, że strategia marketingowa jest znana klientom banku, dobrze ją postrzegają i pozytywnie oceniają. pl
dc.description.abstract The work discusses the role of marketing in shaping the image of ING Bank Slaski. The first chapter is devoted to selected theoretical issues in the field of marketing. Then presents the characteristics of ING Bank Slaski and analyzes the promotional activities of the bank, then presented a study that aimed to assess the effectiveness of selected marketing strategies at ING Bank Slaski in the opinion of customers. The research was conducted using a questionnaire in the form of direct interview, which allowed examination of customer expectations to marketing activities conducted by ING Bank Slaski. Completed research allows you to specify that the policy of bank marketing is done competently and does not need a lot of effort to increase the number of people who will perceive marketing as a very good bank. The marketing of the bank is an effective promotion of a specific product, most of the customers of the bank was encouraged by the promotion, which runs the ING Bank Slaski. In summary audit, it can be concluded that the marketing strategy is known to the bank's customers, well it positively perceive and evaluate. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject ING Bank Śląski pl
dc.subject kwestionariusz ankiety pl
dc.subject wywiad bezpośredni pl
dc.subject skuteczna promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing strategy pl
dc.subject ING Bank Slaski pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject interview direct pl
dc.subject effective promotion pl
dc.title Rola działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego pl
dc.title.alternative The role of marketing in shaping the image of ING Bank Slaski pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-11-24T13:06:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info