dc.description.abstract |
Przedmiotem pracy jest ocena wizerunek marki E. Wedel firmy Cadbury Wedel wśród osób w wieku 20 – 25 lat. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy jest próbą wytłumaczenia szerokiego pojęcia marki, jej funkcji i znaczenia w przedsiębiorstwie. W chwili obecnej nie istnieje jedna i powszechnie przyjęta definicja marki. Przegląd literatury dotyczącej marek wykazał, że istnieje wiele różnych sposobów rozumienia tego, czym jest marka. Rozdział drugi ma na celu przedstawienie drugiego, szerokiego pojęcia jakim jest wizerunek. W tym rozdziale zostało wytłumaczone pojęcie wizerunku i tożsamości marki, ich typy i źródła oraz zostały przedstawione czynniki, które wpływają na kształtowanie owego wizerunku marki w świadomości konsumenta. W rozdziale trzecim została scharakteryzowana marka E. Wedel. W tym rozdziale można dowiedzieć się o historii marki E. Wedel w Polsce, jej identyfikatorach, które odróżniają ją od marek konkurencyjnych oraz o asortymencie produktów opatrzonych marką E. Wedel firmy Cadbury Wedel. Czwarty i zarazem ostatni rozdział stanowi empiryczną część pracy. Opisany w nim został przedmiot badań wraz z postawionymi hipotezami oraz metoda badawcza. Następnie zostały przedstawione wyniki z przeprowadzonych badań oraz wnioski weryfikujące postawione hipotezy. |
pl |