Misja jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa GK Indykpol S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Kądziołka, Tomasz
dc.date.accessioned 2017-01-29T08:25:23Z
dc.date.available 2017-01-29T08:25:23Z
dc.date.issued 2015-10-05 21:07:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9581
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza misji jako źródła przewagi konkurencyjnej na przykładzie największego i najbardziej znanego w Polsce producenta mięsa indyczego – przedsiębiorstwa Indykpol S.A. Praca opiera się na rozważaniach dotyczących istoty konkurencyjności przedsiębiorstw i roli misji jako czynnika wpływającego na pozycję konkurencyjną. Część teoretyczna pracy powstała w oparciu o metodę analizy i oceny materiałów źródłowych - piśmiennictwa z badanego zakresu, w tym  literatury zwartej przedmiotu, sprawozdań finansowych, artykułów oraz opracowań naukowych. Część badawcza pracy weryfikuje postawioną przez autora hipotezę zakładającą, iż Indykpol S.A. zawdzięcza swoje wyniki przyjętej misji, zakładającej maksymalne uniezależnienie się od zewnętrznych dostawców a znajdującej swój wyraz w realizowanej strategii integracji pionowej. Badania zostały przeprowadzone w oparciu o analizę SWOT oraz analizę 5 sił Portera. pl
dc.description.abstract The purpose of this study is to analyze the mission as a source of competitive advantage in the example of the largest and most well-known Polish producer of turkey meat - the company Indykpol S.A. The work is based on considerations relating to the substance of the competitiveness of enterprises and the role of the mission as a determinant of competitive position. The theoretical part of the work was based on the method of analysis and evaluation of source material - from the test range of literature, including financial statements, articles and scientific papers. The research part of the work to verify the assertion by the author hypothesis that Indykpol owes its results, adopted the mission, assuming the maximum independence from external suppliers and expression contained in the implemented strategy of vertical integration. The study was conducted on the basis of a SWOT analysis as well as an analysis of Porter's 5 forces. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject misja pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject Indykpol S.A. pl
dc.subject 5 sił Portera pl
dc.subject competitiveness pl
dc.subject SWOT analysis pl
dc.subject Porter's 5 forces analysis pl
dc.title Misja jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa GK Indykpol S.A. pl
dc.title.alternative The mission as the source of the competitive edge on the example of GK Indykpol S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-05T11:21:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info