Abstract:
Przedsięwzięcia, które funkcjonują w obecnych realiach gospodarczych dążą do tego,
aby w długim okresie czasu ich wartość wzrastała. Wolny rynek i związana z nim coraz
większa konkurencja zmusza firmy do wprowadzania w życie nowych koncepcji, narzędzi i
technik. Jest to niezbędne do tego, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną na danym rynku. Marketing-mix jest tym, co może zapewnić sukces firmy, minimalizując ryzyko dzięki
podporządkowaniu procesu decyzyjnego firmy potrzebom oraz oczekiwaniom klienta
Marketing-mix obecnie jest wykorzystywany nie tylko w dużych korporacjach, ale
także w małych firmach. Zintegrowane dobieranie instrumentów marketingowych pozwala
przedsiębiorcy zwiększyć sprzedaż swoich produktów, a także podnieść poziom zadowolenia
swoich klientów.
Celem pracy jest próba przedstawienia poszczególnych instrumentów marketingu-mix,
które wykorzystywane są w niewielkiej firmie, jaką jest Extrawheel.