Wykorzystanie elementów marketingu mix na przykładzie firmy Extrawheel

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Stefaniak, Rafał
dc.date.accessioned 2017-02-01T11:13:09Z
dc.date.available 2017-02-01T11:13:09Z
dc.date.issued 2011-01-13 12:23:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9588
dc.description.abstract Przedsięwzięcia, które funkcjonują w obecnych realiach gospodarczych dążą do tego, aby w długim okresie czasu ich wartość wzrastała. Wolny rynek i związana z nim coraz większa konkurencja zmusza firmy do wprowadzania w życie nowych koncepcji, narzędzi i technik. Jest to niezbędne do tego, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną na danym rynku. Marketing-mix jest tym, co może zapewnić sukces firmy, minimalizując ryzyko dzięki podporządkowaniu procesu decyzyjnego firmy potrzebom oraz oczekiwaniom klienta Marketing-mix obecnie jest wykorzystywany nie tylko w dużych korporacjach, ale także w małych firmach. Zintegrowane dobieranie instrumentów marketingowych pozwala przedsiębiorcy zwiększyć sprzedaż swoich produktów, a także podnieść poziom zadowolenia swoich klientów. Celem pracy jest próba przedstawienia poszczególnych instrumentów marketingu-mix, które wykorzystywane są w niewielkiej firmie, jaką jest Extrawheel. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject promocja pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject Extrawheel pl
dc.title Wykorzystanie elementów marketingu mix na przykładzie firmy Extrawheel pl
dc.title.alternative Using elements of marketing - mix on the example of Extrawheel Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-11T13:34:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info