Strona internetowa agencji reklamowej DG-art z warstwą zarządzania projektami
Ładowanie...
Data
2011-02-03 20:21:42
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Sieć internetowa okazała się przydatna w prowadzeniu biznesu. Z jej pomocą
prowadzimy konferencje, zarządzamy swoimi pieniędzmi, poszukujemy nowych
pracowników, sprzedajemy towar, itp.
W dzisiejszych czasach coraz więcej firm oprócz tradycyjnej reklamy posiada
witrynę w sieci zachęcającą do korzystania z ich usług. Strona to cenna
wizytówka każdego zakładu. Możemy na nią wejść z każdego zakątka świata.
Dzięki niej dowiemy się gdzie firma się znajduje i czym się zajmuje. Często
możemy też składać zamówienia, umawiać się na spotkanie itp.
Ważne jest aby była funkcjonalna – umożliwiała szybkie i sprawne odnalezienie
informacji, przy możliwie małej ilości kliknięć. Ponadto dobra strona powinna
być interaktywna, czyli dostosowana swoją zawartością do wymagań
konkretnego klienta. Ważny jest również system nawigacji. Powinien
umożliwiać sprawne poruszanie się po stronie i swobodny powrót do strony
głównej.
Błyskawiczny rozwój Internetu pociągnął za sobą rozwój zaawansowanych
programów komputerowych a także języków programowania. Strony internetowe – graficzne interfejsy stały się bardziej multimedialne, dynamiczne,
bardziej przyjazne człowiekowi . Tematem pracy jest stworzenie zaawansowanej strony Internetowej, której celem
będzie przybliżenie działalności gorlickiej agencji reklamowej.
Temat ten wybrałem, gdyż od dawna zajmuję się grafiką komputerową,
prywatnie jak i zawodowo. Agencja reklamowa, dla której wykonuję stronę jest
moim miejscem pracy. Do tej pory nie zajmowałem się reklamą w Internecie
więc stworzenie strony internetowej będzie dla mnie nowym wyzwaniem, które
z pewnością wiele mnie nauczy.
Na witrynie znajdzie się historia firmy, opis wykonywanych prac i produktów
wraz ze zdjęciami oraz galeria zrealizowanych projektów.
Ponadto interfejs wyposażony będzie w panel, który ma ułatwić kontakt
z klientem. Z pomocą aplikacji będzie on mógł zamawiać reklamę, obserwować
propozycje projektu, wyrażać swoje opinie a na końcu akceptować projekt.
Opis
Słowa kluczowe
internet, strona internetowa, agencja reklamowa, Flash, Action Sript 2.0, PHP, Adobe Photoshop, mySQL, baza danych