System działalności promocyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Bruk-Bet" Spółka z o.o. w Niecieczy

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-12-16 18:21:38

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Agresywna walka o klienta sprawia, że promocja oraz jej komponenty stają się nieodzowną częścią firmy, a strategia promocji oraz polityka promocyjna mają bardzo duże znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. Niezależnie od wielkości, każda firma potrzebuje w różnoraki sposób promować siebie oraz swoje produkty lub usługi. W niniejszej pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia związane z systemem promocji przedsiębiorstw, definicje, składniki promocji mix, sposoby efektywności i skuteczności promocji a także na przykładzie przedsiębiorstwa Bruk-Bet ukazać, w jaki sposób przedsiębiorstwo może korzystać ze składowych promocji. Jak wykaże praca, temat promocji w przedsiębiorstwie Bruk-Bet był w historii działalności firmy traktowany w różny sposób. Przedsiębiorstwo Bruk-Bet jest dobrym przykładem dla innych firm, szczególnie tych mniejszych, że dzięki dobrej promocji oraz nakładom finansowym na działalność promocyjną można z niewielkiej firmy stworzyć potężne przedsiębiorstwo. Oczywiście, potrzebny jest do tego szereg różnych czynników, jednak, aby zaistnieć na rynku ,skuteczna promocja jest nieodłączną częścią polityki firmy.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, strategia promocji, przedsiębiorstwo Bruk-Bet, promocja mix, produkt, usługi

Cytowanie