System działalności promocyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Bruk-Bet" Spółka z o.o. w Niecieczy
Ładowanie...
Data
2010-12-16 18:21:38
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Agresywna walka o klienta sprawia, że promocja
oraz jej komponenty stają się nieodzowną częścią firmy, a strategia promocji oraz polityka
promocyjna mają bardzo duże znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. Niezależnie
od wielkości, każda firma potrzebuje w różnoraki sposób promować siebie oraz swoje
produkty lub usługi. W niniejszej pracy starano się przywołać najważniejsze zagadnienia
związane z systemem promocji przedsiębiorstw, definicje, składniki promocji mix,
sposoby efektywności i skuteczności promocji a także na przykładzie przedsiębiorstwa
Bruk-Bet ukazać, w jaki sposób przedsiębiorstwo może korzystać ze składowych promocji.
Jak wykaże praca, temat promocji w przedsiębiorstwie Bruk-Bet był w historii
działalności firmy traktowany w różny sposób. Przedsiębiorstwo Bruk-Bet jest dobrym
przykładem dla innych firm, szczególnie tych mniejszych, że dzięki dobrej promocji oraz
nakładom finansowym na działalność promocyjną można z niewielkiej firmy stworzyć
potężne przedsiębiorstwo. Oczywiście, potrzebny jest do tego szereg różnych czynników,
jednak, aby zaistnieć na rynku ,skuteczna promocja jest nieodłączną częścią polityki firmy.
Opis
Słowa kluczowe
promocja, strategia promocji, przedsiębiorstwo Bruk-Bet, promocja mix, produkt, usługi