Charakterystyka marki jako elementu strategii marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Marciniec, Joanna
dc.date.accessioned 2017-04-06T10:12:40Z
dc.date.available 2017-04-06T10:12:40Z
dc.date.issued 2011-02-23 14:56:59
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9791
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie marki jako kluczowego elementu dla rozwoju przedsiębiorstwa. Marka stanowi szczególny zasób przedsiębiorstwa oraz efektywne narzędzie dla pozyskiwania trwałej przewagi konkurencyjnej, gdyż umożliwia skuteczne wyróżnienie oferowanego produktu spośród innych niemalże identycznych produktów konkurencyjnych. Znakowanie produktów markami gwarantuje ochronę prawną ich wyjątkowych cech a także pomaga zdobyć i zatrzymać przy sobie lojalnych klientów. Silna marka pełni funkcję informacyjną przez co ułatwia gromadzenie informacji o danym produkcie oraz podejmowanie decyzji o jego zakupie, powodując tym samym wzrost sprzedaży. Na siłę marki oraz jej potencjał konkurencyjny decydujący wpływ mają w szczególności lojalność konsumentów wobec marki, świadomość marki, postrzegana jakość oraz wizerunek marki. Elementy te tworzą kapitał marki, który im jest wyższy tym większa jest wartość marki dla przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject strategie marki pl
dc.subject konkurencyjność przedsiębiorstwa pl
dc.title Charakterystyka marki jako elementu strategii marketingowej pl
dc.title.alternative Characteristics of the brand as a part of marketing strategy pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T08:38:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info