Abstract:
Podstawowym celem pracy jest ukazanie znaczenia dystrybucji w każdym
przedsiębiorstwie. Drugorzędnym celem niniejszej pracy jest przybliżenie i ukazanie badań
marketingowych i znaczenie informacji w tym zakresie. Kolejnymi celami jest przedstawienie
powyższych zagadnień na przykładzie firmy „WIA-LAN”. W zakresie tego celu następuje
ukazanie wybranego elementu marketingu mix firmy „WIA-LAN” z perspektywy dostaw
i dystrybucji towarów do klientów w poszczególnych działach tego przedsiębiorstwa jak
również przedstawienie badań marketingowych i wykorzystanie informacji w tym
przedsiębiorstwie. Dystrybucja jako składnik marketingu mix jest podstawą funkcjonowania przedsiębiorstw
zajmujących się hurtową sprzedaż towarów. W firmie „WIA-LAN” jest solidnie skonstruowana
a przy tym konsekwentnie realizowana. Dystrybucja w stosunku do całego systemu tego
przedsiębiorstwa pełni rolę głównego czynnika sukcesu firmy.