dc.contributor.advisor |
Białas, Franciszek |
|
dc.contributor.author |
Koszkul, Remigiusz |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-06T11:21:41Z |
|
dc.date.available |
2017-04-06T11:21:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-02-14 18:08:21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9796 |
|
dc.description.abstract |
Tematem i celem pracy jest stworzenie gry na telefony komórkowe. Dzięki
zastosowaniu technologii Flash, gra została rozwinięta o wersję internetową
obsługiwaną przez przeglądarki oraz wersję na komputery klasy PC. Motywacją
jest dołączenie do ciągłego rozwoju technologii komórkowej i chęć stworzenia
własnej aplikacji na telefon. Zadaniem stworzonej gry jest umilenie wolnego czasu użytkownikom
telefonów. Ma na celu sprawianie zabawy i przyjemności, oprawiona w
kolorowe rysunki i dźwięki daje satysfakcję z gry.
Dzięki wersji internetowej możliwa jest gra z każdego miejsca na świecie,
jedynie potrzebny jest komputer i Internet. A zapisywalny stan konta nie pozwala
na utratę wygranych punktów. Ranking może być powodem do rywalizacji kilku
osób w grze i dobrej zabawy. Aplikacja została testowana pod wieloma względami i wykazuje
sprawność i poprawność działania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
gry komputerowe |
pl |
dc.subject |
aplikacje na telefon |
pl |
dc.subject |
technologia Flash |
pl |
dc.subject |
tworzenie aplikacji |
pl |
dc.title |
Gra losowa ‘Sizlin Hot’ w wersji na telefon komórkowy, web i PC |
pl |
dc.title.alternative |
Game of chance ‘Sizlin Hot’ in version for mobile, web and PC |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2017-01-09T09:47:30Z |
|