Multi Level Marketing jako model biznesu służący do rozwoju systemu sprzedaży oraz przedsiębiorczości

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Zapiór, Krzysztof
dc.date.accessioned 2017-04-07T09:03:10Z
dc.date.available 2017-04-07T09:03:10Z
dc.date.issued 2011-02-24 11:18:06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9808
dc.description.abstract Głównym celem pracy dyplomowej jest udowodnienie, iż MLM jest jednym z najlepszych i najtańszych systemów rozwoju sprzedaży, rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju osobistego. Ten cel stał się tym samym problemem badawczym, w którego skład wchodziły podrzędne hipotezy: − Wprowadzenie systemu MLM jest formą ułatwiającą prowadzenie działalności. − System MLM w bardzo szybki sposób uczy przedsiębiorczości. − System MLM cechuje efektywny system motywacji. System MLM jest sposobem dystrybucji produktów lub usług polegającym na maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcą (klientem) i wykorzystaniu do tego reklamy poprzez sieć dystrybutorów i klientów. Obecnie na rynku polskim pojawia się coraz więcej firm działających za pomocą tego sytemu. Przykładem firmy, który działa na rynku polskim od wielu lat jest firma Novision. Firma ma przejrzysty plan marketingowy, który przynosi w krótkim czasie wysokie profity oraz możliwości ciągłego rozwoju. Marketing sieciowy jest bardziej znany za granicą szczególnie w Ameryce, ale zdobywa coraz więcej zwolenników w naszej rodzimej Polsce. Stwierdza się, iż marketing wielopoziomowy jest modelem biznesu przyszłości, który robi się coraz bardziej popularny. Ciągły przyrost firm oraz rozwój obecnych struktur powoduje, iż kolejne osoby zauważają nieograniczone możliwości zarobkowe oraz rozwoju osobistego w tym systemie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Multi Level Marketing pl
dc.subject marketing wielopoziomowy pl
dc.subject system bankowy pl
dc.subject modele biznesowe pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject przedsiębiorczość pl
dc.title Multi Level Marketing jako model biznesu służący do rozwoju systemu sprzedaży oraz przedsiębiorczości pl
dc.title.alternative Multilevel marketing as business model used to develop sales and enterprise pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T08:41:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info