Analiza i ocena przebiegu wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania na przykładzie Starostwa Powiatowego w Tarnowie

Ładowanie...
Miniatura

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym zagadnieniem podjętym w niniejszej pracy jest przedstawienie istoty jakości, ukazanie jej podłoża historycznego i ideowego, omówienie wymagań norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-N 18001:2004 i ISO/IEC 27001:2005 oraz udowodnienie na przykładzie Starostwa Powiatowego w Tarnowie celowości wdrażania tego systemu. Starostwo Powiatowe w Tarnowie jest przykładem instytucji publicznej, która opierając się na wymaganiach systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009, systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy według normy PN-N 18001:2004 oraz systemu zarządzanie bezpieczeństwem informacji opierającego się o wytyczne normy ISO/IEC 27001:2005 przeobraziła się w nowocześnie zarządzaną organizację, ukierunkowaną na spełnienie wymagań klienta oraz rozwój społeczności lokalnej. Korzyści związanych z wdrożeniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Starostwie Powiatowym w Tarnowie jest wiele i można je podzielić na korzyści krótkoterminowe osiągane natychmiast po wdrożeniu systemu oraz długoterminowe osiągane w wyniku prawidłowego działania systemu w perspektywie kilku lat. Uzyskanie przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie certyfikatu jakości ISO podniosło prestiż organizacji w oczach społeczeństwa. Umocniła się rola i wizerunek Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną ukierunkowaną na zaspokajanie potrzeb mieszkańców Powiatu Tarnowskiego.

Opis

Cytowanie

Rekomendacja

Recenzja

Uzupełnione przez

Cytowane przez

Zobacz szczegóły