Satysfakcja klienta jako forma uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku usług na przykładzie Stacji Narciarskiej Łysa Góra

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Skrzekut, Beata
dc.date.accessioned 2017-05-25T12:30:11Z
dc.date.available 2017-05-25T12:30:11Z
dc.date.issued 2010-11-25 09:27:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9881
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie czym jest satysfakcja klienta oraz określenie, w jakim stopniu klienci są zadowoleni z usług świadczonych przez Stację Narciarską Łysa Góra. Praca ma również pomóc określić podstawowe zmiany, które poprawiłyby wizerunek przedsiębiorstwa. Pierwszy rozdział poświęcony jest charakterystyce sektora usług. W rozdziale drugim zostali przedstawieni nabywcy usług oraz scharakteryzowano klienta zadowolonego i niezadowolonego. Rozdział trzeci zawiera problematykę pomiaru satysfakcji klienta. Zostały tam opisane metody mierzenia zadowolenia konsumentów, szczegółowo zajęto się takim narzędziem jak CRM - Customer Relationship Management. Pracę kończy rozdział czwarty, który zawiera opis Stacji Narciarskiej Łysa Góra. Rozdział ten w szczególności poświęcony jest analizie przeprowadzonych ankiet, jak również analizie SWOT ośrodka. Podane zostały także propozycje zmian, które miałyby usprawnić działalność stacji. W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz materiały badawcze, jakimi w tym wypadku są ankiety, a także dokumenty udostępnione przez Stację Narciarską. Przeprowadzona analiza SWOT wskazuje na przewagę szans i silnych stron nad słabymi stronami i zagrożeniami. Podsumowując, można stwierdzić, że sytuacja wyciągu w chwili obecnej jest dobra. Wprowadzając stopniowo proponowane zmiany sytuacja ta jeszcze powinna się poprawić. W całym tym procesie jednak niezaprzeczalną rolę pełnią właściciele, kierownicy i pracownicy, którzy mają za zadanie zmiany te wdrażać i konsekwentnie egzekwować. W ich interesie jest, aby stacja narciarska prosperowała z roku na rok coraz lepiej i efektywniej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject kluczowy klient pl
dc.subject usługi pl
dc.subject pomiar satysfakcji pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Satysfakcja klienta jako forma uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku usług na przykładzie Stacji Narciarskiej Łysa Góra pl
dc.title.alternative Customer Satisfaction as a Tool for Gaining Competitive Adantage in the Service Sector on the Example of Łysa Góra Ski Center pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-03-10T09:18:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info