Programy lojalnościowe jako narzędzie kształtowania relacji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Baran, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-10-16T09:01:24Z
dc.date.available 2013-10-16T09:01:24Z
dc.date.issued 2009-09-21 21:39:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/988
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza wybranych programów lojalnościowych dostępnych na rynku polskim, a także rozpoznanie działań i narzędzi kształtujących lojalność klientów. Badaniom poddane zostały cztery programy lojalnościowe cieszące się zainteresowaniem ze strony klientów. W związku z tym, iż badania miały charakter czysto eksploracyjny (jakościowy) oraz poznawczy nie zostały postawione hipotezy. Do przeprowadzenia badań wykorzystane zostały zarówno pierwotne jak i wtórne źródła informacji. Ze względu na specyficzny charakter badania, z grupy źródeł pierwotnych zastosowane zostały badania jakościowe, a dokładniej indywidualne wywiady pogłębione z menedżerami firm analizowanych programów lojalnościowych oraz z ekspertami w zakresie tworzenia oraz obsługi programów lojalnościowych. Na potrzebę badań przygotowane zostały dwa odrębne scenariusze wywiadu przystosowane odpowiednio do informacji jakie mogły zostać zgromadzone zarówno podczas rozmów z menedżerami jak i z ekspertami. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W rozdziale I zawarto rozważania na temat istoty lojalności, procesu kształtowania lojalności klienta oraz motywów jej kształtowania. Przedstawiono także informacje na temat podstaw badania lojalności. Przedmiotem rozdziału drugiego jest charakterystyka istoty i struktury programów lojalnościowych oraz instrumentów kształtowania lojalności klientów. Ponadto w rozdziale tym zawarta została analiza wybranych programów kształtujących lojalność klientów w Polsce. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań bezpośrednich na temat programów lojalnościowych. Scharakteryzowano badane podmioty oferujące programy lojalnościowe oraz założenia badawcze i opis próby. Ważny fragment rozdziału stanowi analiza zachowań przedsiębiorców zaangażowanych w projektowanie omawianych programów. Ponadto w rozdziale tym zawarta została również analiza i ocena badanych programów lojalnościowych. Ostatni rozdział pracy dotyczy procesu projektowania i wdrażania efektywnych programów lojalnościowych. Pracę kończy podsumowanie zawierające wnioski z przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject lojalność klientów pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.title Programy lojalnościowe jako narzędzie kształtowania relacji pl
dc.title.alternative Loyalty programs as a tool of creating company to customer relationship pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-15T13:02:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info