Abstract:
Głównym celem pracy jest próba oceny użyteczności coachingu jako metody kształtowania zachowań pracowników w salonach PTK Centertel, a w szczególności ocena adekwatności techniki do potrzeb szkoleniowych. Celem pracy jest również nakreślenie propozycji zmian w zakresie stosowania coachingu. Praca składa się z dwóch części; teoretycznej i empirycznej. Część teoretyczna zawiera opis koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi oraz roli procesu coachingu w rozwijaniu pracowników, natomiast część empiryczna oparta jest na obowiązujących w organizacji kanonach oraz badaniu opinii pracowników. Do napisania pracy została wykorzystana literatura przedmiotu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, dokumenty firmy, jak również zasoby stron internetowych, własne doświadczenia, analizy i wnioski. Jak wykazały przeprowadzone badania, a także mając na uwadze własne doświadczenia
na temat coachingu zebrane w trakcie sześcioletniej pracy w salonie Orange, coaching jako
podstawowa metoda szkoleniowa w znacznej mierze spełnia swoją rolę.