Ocena strategii rozwoju produktu turystycznego na przykładzie powiatu limanowskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Kruczek, Barbara
dc.date.accessioned 2017-06-13T12:44:25Z
dc.date.available 2017-06-13T12:44:25Z
dc.date.issued 2010-12-06 08:42:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9914
dc.description.abstract Celem pracy jest zbadanie poprawności skonstruowania Strategii Rozwoju Powiatu Limanowskiego zgodnie z ogólnie przyjętymi etapami i wymogami omówionymi w rozdziale pierwszym. Analiza została przeprowadzona w oparciu o: 1. Studium literatury 2. Ocenę zapisów Strategii z punktu widzenia założonych celów, zadań i terminów realizacji, a faktyczną jej realizacją w praktyce. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale została omówiona istota strategii. Przedstawione zostały definicje strategii, etapy konstruowania strategii, oraz główne problemy przy realizacji strategii. W rozdziale drugim została przedstawiona strategia rozwoju powiatu limanowskiego. Krótko został omówiony powiat limanowski, główne założenia o elementy strategii rozwoju powiatu, czyli wizja i misja powiatu, diagnoza stanu istniejącego, strategiczne obszary działania. Przedstawione zostały główne inwestycje władz powiatu limanowskiego, zrealizowane zadania oraz finansowanie strategii rozwoju powiatu. W rozdziale trzecim przedstawiony został wpływ Strategii Rozwoju Powiatu Limanowskiego na rozwój regionu. Omówione zostały poszczególne strategie gmin powiatu limanowskiego, Strategia Rozwoju Województwa Małopolskiego oraz powiązanie ZSROW ze Strategią Narodowego Planu Rozwoju. Omówiona została również reklama i sposób informowania ludności o strategii. W rozdziale czwartym została dokonana ocena konstrukcji strategii, poprawność jej budowania i wdrażania. W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu, artykuły naukowe, materiały wewnętrzne Starostwa Powiatowego w Limanowej, oraz strony internetowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia pl
dc.subject strategia rozwoju pl
dc.subject wizja rozwoju pl
dc.subject finansowanie pl
dc.subject powiat limanowski pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.title Ocena strategii rozwoju produktu turystycznego na przykładzie powiatu limanowskiego pl
dc.title.alternative Estimate of strategy of development of touristic product on example of administrative district Limanowskiego pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-03-09T11:50:11Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info