Wpływ negocjacji handlowych na sprzedaż i jakość obsługi klienta na przykładzie firmy BOGDAŃSKI

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Zielińska, Elżbieta
dc.date.accessioned 2017-06-20T11:24:24Z
dc.date.available 2017-06-20T11:24:24Z
dc.date.issued 2017-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9926
dc.description.abstract Praca poświęcona jest ocenie procesu negocjacji towarzyszącemu klientom salonu Bogdański. Z negocjacjami można się spotkać niemal na każdym kroku. Dotyczą one bowiem sytuacji codziennych, takich jak sprzedaż lub zakup rzeczy i to zarówno drobnych, np. artykułów spożywczych na targu, jak i większych, np. auta na giełdzie samochodowej. Wiedza z zakresu negocjacji może pomóc również w rozładowaniu sytuacji konfliktowych w pracy, czy też podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Zamiarem pracy jest potwierdzenie lub też obalenie tezy, iż negocjacje mają wpływ na codzienne życie człowieka. Pobocznie także chciałabym utwierdzić się w kilku innych założeniach. Po pierwsze możliwość negocjacji stanowi bardzo kluczowy czynnik w wyborze firm. Następnie negocjacje są bardzo ważnym elementem w życiu codziennym, ułatwiającym wyjście z sytuacji problemowych oraz uzyskaniem jak najkorzystniejszego wyniku. Praca składa się z dwóch zasadniczych części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej przedstawiono ogólne zagadnienia związane z procesem negocjacji handlowych, wyjaśniono podstawowe pojęcia, zasady dobrego wychowania negocjacyjnego, a także ujęto cechy dobrego negocjatora oraz etapy procesu negocjacji. Druga część oparta jest na badaniu ankietowym, które zostało przeprowadzone wśród grupy klientów firmy Bogdański oraz analizie otrzymanych wyników. W wyniku przeprowadzonych badań wynika jednoznacznie, iż negocjacje przynoszą pozytywny wpływ na zwiększenie sprzedaży jak i na wzrost liczby klientów. Negocjacje są coraz bardziej pożądane przez klientów, a co za tym idzie coraz więcej firm na rynku daje klientom taką oto możliwość. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject negocjacje handlowe pl
dc.subject negocjacje pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject jakość obsługi pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject negocjator handlowy pl
dc.subject firma BOGDAŃSKI pl
dc.title Wpływ negocjacji handlowych na sprzedaż i jakość obsługi klienta na przykładzie firmy BOGDAŃSKI pl
dc.title.alternative The impact of trade negotiations on sales and customer service as an example of BOGDAŃSKI pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-02-01T10:02:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info