Kształtowanie partnerstwa w dystrybucji produktów stomatologicznych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-22 15:59:47

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Inspiracją do napisania niniejszej pracy były zainteresowania oraz doświadczenie zawodowe autora. Do podjęcia niniejszego tematu pracy zmotywowała autora chęć poszerzania wiedzy użytecznej z zakresu marketingu relacyjnego. Celem pracy jest analiza zasad i uwarunkowań kształtowania relacji partnerskich w kanałach dystrybucji artykułów stomatologicznych. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: - rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez badane przedsiębiorstwa w celu rozwoju i relacji B2B; - identyfikacja potrzeb w zakresie rozwoju współpracy w branży stomatologicznej; - ocenę zadowolenia z dotychczasowej współpracy z firmą Kulczykdent, a także wskazanie nowych możliwości rozwoju współpracy z omawianą firmą.

Opis

Słowa kluczowe

marketing relacji, kanały dystrybucji

Cytowanie