Kształtowanie partnerstwa w dystrybucji produktów stomatologicznych
Ładowanie...
Pliki
Data
2009-09-22 15:59:47
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Inspiracją do napisania niniejszej pracy były zainteresowania oraz doświadczenie zawodowe autora. Do podjęcia niniejszego tematu pracy zmotywowała autora chęć poszerzania wiedzy użytecznej z zakresu marketingu relacyjnego. Celem pracy jest analiza zasad i uwarunkowań
kształtowania relacji partnerskich w kanałach dystrybucji artykułów stomatologicznych. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: - rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez badane przedsiębiorstwa w celu rozwoju i relacji B2B; - identyfikacja potrzeb w zakresie rozwoju współpracy w branży stomatologicznej; - ocenę zadowolenia z dotychczasowej współpracy z firmą Kulczykdent, a także wskazanie nowych możliwości rozwoju współpracy z omawianą firmą.
Opis
Słowa kluczowe
marketing relacji, kanały dystrybucji