Przeglądaj wg Autor "Krok, Olga"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Profesjonalne kształtowanie wizerunku Uczelni(2014-09-09 09:01:15) Krok, Olga; Rutkowski, MarekCelem badania była identyfikacja opinii studentów WSB-NLU na temat wizerunku tej uczelni. Badanie zostało przeprowadzone wśród studentów WSB-NLU w Nowym Sączu. Techniką badania była ankieta. Praca miała charakter teoretyczno-empiryczny. Pierwszy rozdział stanowi podbudowę teoretyczną do dalszych rozważań, omówiono w nim m.in. istotę kształtowania wizerunku marki, proces kształtowania silnej marki a także sens i sposób wykorzystania badań marketingowych w procesie kształtowania marki. Rozdział drugi miał na celu przybliżenie istoty funkcjonowania WSB-NLU w Nowym Sączu. Rozdział trzeci dotyczy analizy badań bezpośrednich. Zawiera on opis założeń badawczych oraz charakterystykę próby. Wyniki badań odnoszą się do opinii respondentów na temat wizerunku uczelni WSB-NLU. Na podstawie zebranych informacji udało się zidentyfikować aktualny wizerunek WSB-NLU w Nowym Sączu. Pomimo iż studenci stwierdzili, iż w przeciągu ostatnich lat wizerunek ich uczelni się pogorszył, jest on ciągle poprawny. Dzięki temu uczelnia ma szanse na jego ponowne wzmocnienie.