Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ludwin Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE
    (2007) Ludwin Mateusz; wiktor, Jan
    W niniejszej pracy zostały omówione zagadnienie sponsoringu sportowego jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE. UEFA CHAMPIONS LEAGUE to nazwa rozgrywek piłkarskiej ligi mistrzów, najpopularniejsze i najbardziej prestiżowe rozgrywki piłki klubowej na świecie. Do analizy poszczególnych sponsorów wykorzystano dane zespołów z sezonu 2005/2006, które występowały w tym okresie w UEFA CHAMPIONS LEAGUE Głównym celem pracy jest ukazanie sponsoringu sportowego jako elementu strategii marketingowej przedsiębiorstw, które angażują się w sponsoring. Omówienie poszczególnych sponsorów a także analiza branżowa pokazuje, jakie cele stawiają sobie przedsiębiorstwa inwestując w sponsoring a także, jaką rolę sponsoring odgrywa w ich strategii marketingowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi