Przeglądaj wg Autor "Ludwin Mateusz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Sponsoring sportowy jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE(2007) Ludwin Mateusz; wiktor, JanW niniejszej pracy zostały omówione zagadnienie sponsoringu sportowego jako element komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie UEFA CHAMPIONS LEAGUE. UEFA CHAMPIONS LEAGUE to nazwa rozgrywek piłkarskiej ligi mistrzów, najpopularniejsze i najbardziej prestiżowe rozgrywki piłki klubowej na świecie. Do analizy poszczególnych sponsorów wykorzystano dane zespołów z sezonu 2005/2006, które występowały w tym okresie w UEFA CHAMPIONS LEAGUE Głównym celem pracy jest ukazanie sponsoringu sportowego jako elementu strategii marketingowej przedsiębiorstw, które angażują się w sponsoring. Omówienie poszczególnych sponsorów a także analiza branżowa pokazuje, jakie cele stawiają sobie przedsiębiorstwa inwestując w sponsoring a także, jaką rolę sponsoring odgrywa w ich strategii marketingowej.