Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ozdowy, Bartosz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Techniki menedżerskie w branży turystycznej
    (2012-09-03 16:11:18) Ozdowy, Bartosz; Wołowiec, Tomasz
    Niniejsza praca ma dwa cele. Pierwszym celem jest przybliżyć podstawowe pojęcia z dziedziny turystyki oraz pojęcie systemu turystyki gospodarczej zaś drugim celem jest próba dokonania analizy procesu zarządzania turystyką oraz wyjaśnienie kluczowych aspektów tej działalności jak również przybliżenie konkretnych metod i technik skutecznego zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi o różnym profilu. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział przedstawia podstawową terminologię i pojęcia z dziedziny turystyki oraz turystykę jako sektor gospodarki. W drugiej części rozdziału dokonano analizy turystyki jako gałęzi gospodarki narodowej i regionalnej oraz podjęto próbę przybliżenia problematyki wykorzystywanych czynników produkcji w sektorze turystycznym. Rozdział trzeci przedstawia zarządzanie marketingiem i finansami w branży turystycznej. W marketingu uwaga menedżerów jest kierowana na zewnątrz przedsiębiorstwa i uwrażliwia ich na potrzeby klientów, co jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym, globalnym rynku turystycznym. Podejęto próbę przedstawienia procesu marketingowego i uzasadniono potrzebę planowania marketingowego w działalności turystycznej. Przedstawiono technikami zarządzania zyskiem lub zarządzania przychodami jako istotne elementy technik menedżerskich w branży turystycznej. W podsumowaniu pracy starano się zwrócić uwagę, że każdy menadżer pracujący w branży turystycznej powinien znać techniki menadżerskie w branży turystycznej, aby mógł osiągać wysokie wyniki w kierowaniu organizacją. Wymaga to zrozumienia specyfiki usług i dostosowania do niej sposobu zarządzania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi