Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Piech Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarys strategii marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A
    (2000) Piech Agnieszka; Rawski, Marek
    Celem pracy jest scharakteryzowanie pojęcia i istoty strategii marketingowej oraz zbudowanie zarysu strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa działającego na rynku dóbr konsumpcyjnych FMCG -Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A. Opisano znaczenie strategii marketingowej w procesie zarządzania marketingowego – istotę, pojęcie oraz etapy opracowania strategii marketingowej. Zaprezentowano Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Wawel” S.A – jego podstawowe wskaźniki techniczno-ekonomiczne oraz charakterystykę struktury organizacyjnej. Sformułowano strategię marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego„ Wawel” S.A.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi