Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Prusak, Damian"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Perswazja i manipulacja w reklamie. Strategie perswazyjne w reklamie samochodów
    (2014-07-29 16:17:30) Prusak, Damian; Lizak, Jadwiga
    Celem załączonej pracy jest przedstawienie pojęć dotyczących reklamy oraz manipulacji i perswazji w niej zawartej. Pierwszy rozdział zawiera teorię dotyczącą reklamy, historie jej powstawania oraz wybrane zagadnienia teoretyczne. Opisane zostały również wybrane techniki manipulacji i perswazji w komunikacji oraz w reklamie. Drugi rozdział zawiera badanie dotyczące reklamy samochodów oraz wojen marketingowych pomiędzy wybranymi koncernami. Podjęty został problem badawczy dotyczący perswazji w reklamach samochodów oraz postawione zostały trzy hipotezy: Pierwsza dotyczy emocjonalizacji odbioru reklamy, jako silnie perswazyjnego mechanizmu. Druga dotyczy sloganu jako ważnego nośnika reklamy. Ostatnia hipoteza odnosi się do emocji wywoływanych przez reklamę. Wykorzystane zostały do tego celu dwie metody badań nauk społecznych tj. metoda obserwacyjna oraz metoda opisowa. W zakończeniu opisane zostały wnioski końcowe dotyczące występowania perswazji w reklamach samochodów. Po przeprowadzonych badaniach można wnioskować, że w każdej reklamie samochodu występuje funkcja perswazyjna. W niektórych reklamach jest ona widoczna w większym stopniu, w innych w mniejszym, zawsze jednak polega na namówieniu potencjalnego klienta na zakup konkretnego samochodu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi