Przeglądaj wg Autor "Waliczek, Aleksandra"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Innowacje w bankowości ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora bankowego(2010-10-13 11:08:51) Waliczek, Aleksandra; Jasieński, MichałPrzedmiotem badań jest bankowość, głównie analiza poziomu jej innowacyjności w Polsce. Ta dziedzina gospodarki charakteryzuje się nieustanną walką o klienta oraz szybkim rozwojem technologicznym. Przeprowadzony sondaż konsumencki jest podstawą do wnioskowania na temat sytuacji polskiego sektora. Z sondażu przeprowadzonego wśród internautów wynika, że klienci polskich banków uważają ten sektor za innowacyjny, bardziej cenią sobie jednak rzetelność i wiarygodność banku, niż prędkość, z jaką wprowadza innowacje. Klienci stają się świadomi swoich potrzeb, więc dokonują analiz i porównań przed wybraniem dostawcy usług. Oferty bankowe powinny być, ich zdaniem, nie tyle szerokie co bardziej elastyczne, aby móc dopasować je do indywidualnych wymagań. Jasność procedur i poziom usług są ważniejsze od pozycji banku na rynku, jakości reklam czy liczby placówek. Nowinki w sektorze usług, które zostają ocenione pozytywnie przez prekursorów są szybko przyjmowane. Bardzo ważne jest bezpieczeństwo, jednak klienci polskich banków nie boją się korzystania z bankowości elektronicznej. Transakcje internetowe są w tej chwili dominującym sposobem obsługi.Pozycja Platforma edukacyjna Edu^2jako sposób wspomagania tradycyjnych metod nauczania w szkołach ponadgimnazjalnych(2008-10-07 13:02:26) Waliczek, Aleksandra; Moczurad, WłodzimierzPlatforma edukacyjna Edu2 została stworzona do wspomagania tradycyjnych metod nauczania oraz prowadzenia samodzielnych kursów e-learningowych. Każdy użytkownik ma swoje konto, widzi tylko kursy, które prowadzi i w których uczestniczy. Użytkownicy tych samych kursów mają możliwość współpracy i komunikacji z nauczycielami oraz pomiędzy sobą. Kursy mogą być silnie interaktywne, połączone z dyskusjami na forach, pracą nad projektami czy ogólną komunikacją. Można również realizować kursy z ograniczoną współpracą uczniów z nauczycielami. Takie „samograje” mogą być stworzone jako pomoc naukowa, na przykład dla uczniów zdolnych, którzy sami zapoznają się z materiałami i rozwiązują auto - testy. Każdy kurs może być wykorzystywany wielokrotnie w całości lub częściowo, co znacznie ułatwia pracę nauczycielom, którzy z roku na rok prowadzą te same przedmioty. Dodatkowo nauczyciele mogą między sobą wymieniać zadania projekty i pule pytań testowych, co ułatwia pracę nauczycielom prowadzącym ten sam przedmiot, pozwalając na podział pracy. Jak widać platforma daje ogromne możliwości i jest nieustannie ulepszana, aby usprawnić i uprzyjemnić pracę użytkownikom.